کد خبر: ۲۵۸۱|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که اگر کسانی بخواهند در انتخابات اسفند ماه فتنه ای دیگر را راه اندازی کنند، برخورد ملت ایران با آنها شدیدتر از فتنه 88 خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه 9 دی جلوه ای از حضور معنادار ملت ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و حاکی از بصیرت مردم کشورمان در خنثی کردن فتنه ها است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دکتر محسن رضایی چهارشنبه شب در یادواره حماسه 9 دی در سالن وحدت شهر قشم، افزود: ملت ایران به هیچ وجه توهین به اعتقادات اسلامی را تحمل نمی کنند و در حماسه نهم دی این حقیقت را به جهانیان ثابت کردند.


وی با بیان اینکه در فتنه 88 چهره بسیاری از منافقان درونی جمهوری اسلامی نمایان شد، گفت: این فتنه نخستین فتنه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نبود و پس از انقلاب شاهد 18 فتنه و تحمیل یک جنگ هشت ساله بودیم.


رضایی اضافه کرد: مردم ایران برای به دست آوردن نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن زحمات زیادی کشیده اند و همچنان برای محافظت از انقلاب سینه خود را سپر می کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که اگر کسانی بخواهند در انتخابات اسفند ماه فتنه ای دیگر را راه اندازی کنند، برخورد ملت ایران با آنها شدیدتر از فتنه 88 خواهد بود.


وی با دعوت از کشورهای اسلامی برای ایجاد وحدت و صلح و درس گرفتن از فتنه 88، گفت: به برخی کشورها پیشنهاد می کنم در یک چارچوب منطقی و دارای منافع مشترک و عادلانه با مردم ایران همراهی کنند و بدانند که این ملت هرگز از مسیر خود کوتاه نمی آید و ولایت فقیه را تنها نمی گذارد.


رضایی علت اصلی دشمنی غرب با کشورهای اسلامی را جلوگیری از به وجود آمدن تمدن اسلامی دانست و گفت: به همین دلیل از 70 سال پیش تاکنون کشورهای اسلامی گرفتار جنگ شده اند و در عوض کشورهای غربی به پیشرفت و ترقی دست پیدا کرده اند و اجازه نمی دهند تا جهان اسلام به آرامش و صلح برسد.


وی اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مخالف اصلی وحدت مسلمانان هستند و با راه اندازی جنگ در سرزمین های اسلامی شامل فلسطین، لبنان، افغانستان، عراق، جنگ تحمیلی هشت ساله در کشورمان، سوریه و یمن، مانع از پیشرفت، وحدت و همبستگی امت اسلامی شده اند.


رضایی گفت: اگر مسلمانان از نعمت رهبری توانمند همچون ایران برخوردار بودند جهان اسلام به عنوان یک تمدن بزرگ و دارای اقتصاد قوی، جهان غرب را به انزوا می کشاند.


وی با بیان اینکه امروز فتنه ای به نام داعش و تکفیری ها راه افتاده است، افزود: جهان کفر با راه انداختن گروه تروریستی داعش در پی بدنام کردن چهره اسلام واقعی است.


رضایی اضافه کرد: تاریخ مصرف داعش نیز تمام شده است و به زودی توسط رزمندگان اسلام یا خود غربی ها از بین می رود؛ اما جنگ در سرزمین های اسلامی همچنان ادامه پیدا می کند چرا که دشمنان نمی خواهند کشورهای اسلامی پیشرفت کنند و ابهت غرب را تحت تاثیر قرار بدهند.


وی نبود رهبران عاقل، آگاه و دلسوز در جهان را مشکل اصلی امت اسلامی دانست و افزود: اگر خلاء رهبری در جهان اسلام حل شود دیگر شاهد مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم نخواهیم بود.


رضایی ادامه داد: ولایت فقیه بزرگترین گوهر انقلاب اسلامی به شمار می رود و یک مدل صحیح برگرفته از دل اسلام و مردم سالاری و رهبری آن جایگاهی جهت اتصال مردم و اسلام است.


وی با بیان اینکه صهیونیست ها نسبت به مسلمانان کینه دارند، اظهار کرد: اگر امت اسلامی از رهبری قوی برخوردار بود، رژیم صهیونیستی در کنار گوش آنان نمی توانست به چنین جنایاتی دست بزند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهان وحدت بین تمام کشورهای اسلامی است، افزود: ما انتظار داریم عربستان و ترکیه نیز با دست برداشتن از ایجاد فتنه به فکر تقویت امت اسلامی باشند.

کلید واژه های مطلب: نهم دیماه ، ارزش های اسلامی ، دفاع ملت
ارسال نظر