کد خبر: ۲۷۵۷|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
جمعی از تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی،جمعی از فرزندان شهدا و 30 تشکل ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می‌دانیم.

در این نامه تصریح شده است: متاسفانه مدتی است آشکارا و بی پرده از برخی تریبون‌های داخلی صداهای همنوا با طراحی و اهداف شوم دشمنان شنیده می‌شود که غافلانه یا عامدانه سعی دارند این گوهر ناب حاصل شده از خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران را فدای منافع زودگذر دنیوی خویش نمایند و حقیقت را ناجوانمردانه به قربانگاه مصلحت‌های کاذب ببرند.

در این نامه آورده شده است که گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

 متن کامل این نامه بدین شرح است:


«محضر مبارک رهبر بزرگوار و پدر مهربان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)
با سلام و عرض ادب
اینک که به فضل الهی و رهنمودهای مسیحایی حضرتعالی و دعای امام(ره) و شهیدان ، انقلاب اسلامی با صلابت و طراوت روز افزونش همچون رود خروشانی که منشا آن چشمه زلال عاشوراست توانسته تشنگان زیادی را در برهوت ساخته شده توسط استکبار جهانی سیراب کند و تلالو و تشعشعش مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و راهنمای احرار و مستضعفان عالم گردد؛ مصمم شدیم به مناسبت روز شهید و در این برهه حساس که گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تجدید پیمان با آرمانهای سترگ امام و شهیدان و حضرتعالی که به حق خمینی زمان هستید، نکاتی را به به محضر شریف شما و ملت عزیز برسانیم.
در این کارزار دشمنان اسلام با تمام خباثت ها و شناعت های محیلانه و مذبوحانه و با هدف استحاله انقلاب از اصول و آرمانهایش، پای در میدان نهاده اند و غدارانه سعی در نا امید کردن مستضعفان عالم از تنها تکیه گاهشان که همانا انقلاب اسلامی است را دارند و جهت نیل به اهدافشان از روشها و ابزارهای متعدد از تحریم تا ترغیب استفاده می کنند. هدف غایی دشمنان انقلاب تضعیف روحیه و اندیشه نهضتی، آرمانی و انقلابی ملت و مسولان از یکسو و از سویی فروکاستن جایگاه انقلاب بزرگ اسلامی به یک دولت مهذوم در مناسبات و معادلات بین المللی است تا بدین ترتیب تنها انقلاب مردمی جهان در نزد آزادگان و حق طلبان دنیا رنگ ببازد.

متاسفانه مدتیست آشکارا و بی پرده از برخی تریبون‌های داخلی صداهای همنوا با طراحی و اهداف شوم دشمنان شنیده می‌شود که غافلانه یا عامدانه سعی دارند این گوهر ناب حاصل شده از خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران را فدای منافع زودگذر دنیوی خویش نمایند و حقیقت را ناجوانمردانه به قربانگاه مصلحت‌های کاذب ببرند. حقیقتی که ملت عزیز ایران از خرداد 42 برایش خون دل‌ها خورده‌اند و حماسه‌ها خلق کرده‌اند را با برچسب‌های افراطی‌گری و پایان انقلابی‌گری، آشکارا به سخره می‌گیرند. البته از الطاف خفیه الهی نسبت به انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌هایی بود که رفیقان را از نارفیقان جدا کرد و لازم می‌دانیم به آنان که در گردنه‌های صعب انقلاب، نارفیقانه و نانجیبانه یا سکوت کردند یا خنجر از پشت زدند هشدار دهیم که مانیفست و حبل المتین انقلاب اسلامی وصایای امام و شهیدان است که امروز با صراحت و بلاغت توسط حضرتعالی تبیین و تفسیر می‌‌شود و ما فرزندان خلف همان مردانی هستیم که در کوران حوادث سخت و تلخ امام و اسلام و انقلاب اسلامی را تنها نگذاشتند و تا پای جان در رکاب رهبرشان ایستادند.
آنان که بر سر اصول انقلاب معامله می کنند محکوم به شکست هستند؛ زیرا عاشورا محو ناشدنی است و اصول انقلاب ما آبشخورش عاشوراست.

رهبر عزیز انقلاب و پدر معنویمان
ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می دانیم و تا پای جان سرباز شما پیر و مرادمان خواهیم بود و با شما هم قسم می شویم که بدون ذره ای تجدید نظر طلبی در راه آرمان های پدران شهیدمان با صلابت تر از همیشه و با نصرت الهی ، متفوق و عزتمند تلاش نمائیم تا انقلاب اسلامی به سر منزل خویش که قیام حضرت حجت(عج) است متصل شود و از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهیم کرد و تا آخر خط خواهیم ایستاد.
البته فرصت را غنیمت شمرده و لازم می دانیم از موانست و موالفت همیشگی تان نسبت به فرزندان شاهد که جای خالی شهدا را برایمان پر کرده است، صمیمانه قدردانی نمائیم.
عافیت و طول عمر حضرتعالی آرزوی همه آزادگان و انقلابیون عالم است و از خدای متعال خواستاریم که پرچم این انقلاب که همانا پرچم مستضعفان عالم است با دستان جنابعالی به دست منجی عالم بشریت(عج) سپرده شود.
ان شاء الله
جمعی از فرزندان شهداء
کانون همبستگی فرزندان شاهد و 29 تشکل عضو و شعب از سراسر کشور :
1. مرکز فرهنگی لاله هایی زهرایی
2. کانون یادگاران شاهد اردبیل
3. مجمع فرزندان شاهد و ایثارگر فریدونکنار
4. موسسه فرزندان آفتاب سمنان
5. مجمع فاطمیون شاهد دیباج دامغان
6. موسسه رهروان شاهد قزوین
7. کانون فرزندان شهید استان قزوین
8. کانون یادگاران شهید و ایثارگر کردستان
9. کانون یادگاران شاهد قصر شیرین
10. کانون یادگاران شاهد ایثارگر کرمانشاه
11. کانون همبستگی فرزندان شاهد و ایثارگر در گچساران
12. کانون فرزندان شهید و ایثارگر در استان همدان
13. کانون فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان
14. هیئت فاطمیون شاهد نیشابور
15. موسسه رهروان روح الله مشهد
16. کانون یادگاران شاهد خراسان شمالی
17. کانون فرزندان شاهد و ایثارگر خرسان جنوبی
18. کانون یادگاران امام نجف آباد
19. کانون یادگاران شاهد و ایثارگر استان هرمزگان
20. جمعیت فرزندان شاهد خدمتگزار انقلاب اسلامی ورامین
21. کانون یادگاران شاهد و ایثارگر اهواز
22. مجمع تشکلهای فرزندان شاهد و ایثارگر تبریز
23. هیئت وارثان ثارالله شاهد تبریز
24. کانون فرزندان شاهد دیار نور کریمان کرمان
25. کانون فرزندان شاهد گیلانغرب
26. شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد در کنگاور
27. شعبه کانون فرزندان شهید در یاسوج
28. شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد در لرستان
29. شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد در رفسنجان
30. شعبه کانون همبستگی فرزندان شاهد اصفهان»

ارسال نظر