در سالروز عملیات مرصاد عنوان شد
کد خبر: ۳۰۵۵|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
سرلشکر پاسدار محسن رضایی به مناسبت سالروز عملیات مرصاد، با ذکر جزئیاتی از این عملیات، گلوله‌ی مقاومت را رمز اصلی پیروزی و به نتیجه رسیدن مذاکرات و پایان جنگ تحمیلی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس ضمن بیان جزئیاتی از حوادث روزهای پایانی جنگ و تجاوز منافقین کوردل به خاک‌های کشورمان با پشتیبانی نیروهای عراق، عامل اصلی به نتیجه رسیدن جنگ و مذاکرات را مقاومت در برابر دشمنان بیان کرد.

متن این یادداشت کوتاه که در صفحه اینستاگرام دکتر رضایی منتشرشده، به این شرح است:

ایران قطعنامه ٥٩٨ را پذیرفته بود؛ اما صدام زیر بار نرفت و يك هفته بعد به خرمشهر حمله كرد و شهر در محاصره قرار گرفت.

با یاری خداوند متعال و همت رزمندگان اسلام پس از چهل‌وهشت ساعت نبرد طاقت‌فرسا، محاصره شکسته شد و دیگربار، شهر، در واپسین روزهای جنگ، آزاد شد. ناگهان خبر رسید که ارتش صدام با كمك منافقين از غرب ايران واردشده و به‌سوی كرمانشاه در حال حرکت است.

بی‌درنگ با بالگرد از جبهه جنوب به اسلام‌آباد غرب آمدم. مشاهده کردم که منافقين با حمايت بمب‌افکن‌های ارتش صدام از اسلام‌آباد عبور كرده و به سمت كرمانشاه رفته‌اند. سرداران كوثری و فضلی را مأمور کردم كه عقبه آن‌ها را ببندند. از سمت كرمانشاه هم شهید همدانی و شهید صياد شيرازی كمك كردند و سرانجام قريب دو هزار نفر از منافقين در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و...

فردای آن روز بود که صدام، رسماً پذیرش قطعنامه را اعلام كرد. بنابراين گلوله‌ی مقاومت، مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن.

گلوله‌ی مقاومت، مذاکره و جنگ را به نتیجه رساند، نه تسلیم شدن
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منوچهر لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
سلام اتلاف وقت مانع است. امام انقلاب و شهدای معظم انقلاب اسلامی مقاومت وصراط مستقیم را ریل گذاری کرده میباشند مسیر باولایت وامامت وستاد فرماندهی با فرماندهان کاملا مسلط بر اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی نیاز میباشند شبکه استکبار در عرصه فرهنگی سیاسی دفاعی اقتصادی آلودگی و گمراهی عمدی آورده است صدها میلیون انسان نیازمند و منتظرند بنام خانم فاطمه زهرا س بسم الله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
ایکاش فرهنگ مقاومت اداری در بدنه قوه مجریه از جنگ سرایت میکرد