کد خبر: ۳۴۴۵|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
محسن رضایی با انتشار پستی در زمینه سیل در استان آذربایجان شرقی صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛بر اثر بارش شدید باران بهاری در آخرین جمعه فروردین ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی بسیاری از رودها پرآب شده وسیل عظیمی در این استان رخ داد که بر اثر این حادثه  خسارات مالی زیادی به ساکنان این مناطق وارد شد و تعدادی از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند .در پی این اتفاق و با تخریب  پل آذرشهر  سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و به واکاوی این اتفاق پرداخت و عنوان کرد:خسارت سیل در  آذربایجان شرقی به سیصد میلیارد تومان رسیده است. استان چنین بودجه‌ای ندارد، دولت باید از مرکز به استان کمک کند.
 
 رضایی نوشت:
"معمای پل آذر شهر.زیر این پل چندین خودرو، طعمه سیل شده‌اند. عده‌ای از اهل محل می‌گفتند این خودرو‌ها درمسیر تردد، گرفتار سیل شده‌اند. اعضای هلال احمر و نمایندگان دولت می‌گفتند مردم زیر پل ایستاده بودند و چند نفر از جوانان پایین آمده و آب را تماشا می‌کردند.
رفتیم زیر پل. هم مردم و هم مسئولان دولتی، صحبت هایی کردند. مردم می‌گفتند مشکل از بی‌تدبیری بوده و دولتی‌ها می‌گفتند از بی احتیاطی مردم. قرار شد فرمانده سپاه آذرشهر مشکل را تحقیق و گزارش بدهد. البته برای تردد مردم از جاده، زیر پل باید یک حفاظ تأمینی درست کنند و یا جاده دیگری را به وجود آورند. هنوز از سرنوشت چند شخص خبری نیست. به باغ‌ها و دام‌های مردم آسیب زیادی وارد شده است طبق دستور مقام معظم رهبری قرار شده کلیه خسارات مردم جبران شود، خسارت سیل در  آذربایجان شرقی به سیصد میلیارد تومان رسیده است. استان چنین بودجه‌ای ندارد، دولت باید از مرکز به استان کمک کند."
 
 
 
ارسال نظر