کد خبر: ۴۳۱۸|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
شهید قاسم سلیمانی یک استعداد ویژه اما فرد گمنامی بود که با وجود اینکه همشهری آقای هاشمی رفسنجانی بود، ولی آقای هاشمی او را نمی‌شناخت.
دکتر محسن رضایی با تاکید بر ضرورت استعدادیابی جوانان فراتر از تعلق های جناحی و جغرافیایی، بر تداوم راه حاج قاسم سلیمانی قهرمان بین المللی ایران، جهان اسلام و جبهه مقاومت تاکید کرد.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش یک پژوهشگر پیرامون تحول مدیریتی و ارتباط آن با کادرسازی در گام دوم انقلاب، گفت: «اولین قدم در تحول، شناخت سرمایه انسانی نخبه است. باید موجودی خودمان را بشناسیم و فهرست کنیم. مثلاً می توانیم اقدام به جمع‌آوری یک بانک اطلاعات 10 هزار نفری از مدیران کشور کنیم و آموزش های لازم در مدیریت استراتژیک و مدیریت تحول را به آنها ارائه دهیم».

محسن رضایی افزود: «شهید بهشتی به کادرسازی بسیار اعتقاد داشت. معتقدم کادرسازی بسیار مهم است. در تمامی دوران زندگیم افراد مستعد جوان را پیدا کرده و آنها را با کمک خودشان در خدمت مردم و نظام و به صورت یک سرباز کشور ساخته ام. مثلاً شهید قاسم سلیمانی یک استعداد ویژه اما فرد گمنامی بود که با وجود اینکه همشهری آقای هاشمی رفسنجانی بود، ولی آقای هاشمی او را نمی‌شناخت. برادرمان قاسم را با کمک شهید حسن باقری پیدا کردیم و رشد کرد تا تبدیل به یک قهرمان ملی شد. از این جوانان با استعداد و مخلص و گمنام در کشور وجود دارند که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند».
ارسال نظر