دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۴۶۹|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد درباره تحریمهای ظالمانه امریکا علیه کشورمان گفت: امروز با همبستگی و تلاش می توانیم تحریمها را لغو یا بی اثر کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد درباره تحریمهای ظالمانه امریکا علیه کشورمان گفت: امروز با همبستگی و تلاش می توانیم تحریمها را لغو یا بی اثر کنیم. آمریکا باید کلیه تحریمها را بدون شرط گذاری لغو کند.

به گزارش rezaee.ir، دکتر رضایی عصر امروز 17 اسفندماه در حاشیه سخنرانی خود در مسجد امام هادی (ع) در خرم آباد درباره تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه کشورمان به خبرنگاران گفت: در موضوع تحریم ها، آمریکا باید کلیه تحریمها را بدون شرط گذاری لغو کند. امریکا باید همه تحریمها اعم از تحریمهای اولیه و تحریمهای بعد از برجام را به طور کامل و یکجا لغو کند. برنامه اجرایی آن هم نباید این شرط را نقض کند. همچنین باید اقدام عملی دولت آمریکا را بعلت نقض عهد قبلی که داشته است، راستی آزمایی کنیم.

رضایی تاکید کرد: می توانیم با جدیت و وحدت و تلاش خودمان، علاوه بر اینکه دولت امریکا را وادار به لغو کامل و فوری تحریمها کنیم، آنها را وادار به جبران خسارت ناشی از نقض عهد قبلی کنیم.
ارسال نظر