کد خبر: ۴۴۷۶|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
دکتر مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رضایی سرباز پرافتخار ایران است و تلاش نفوذیهایی که اسناد نفاقشان موجود است و دنبال تردید و تفرقه در جبهه انقلابند، به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) به جایی نخواهد رسید.
دکتر مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی سخنانی در هم اندیشی گام دوم انقلاب گفت: رضایی سرباز پرافتخار ایران است و تلاش نفوذیهایی که اسناد نفاقشان موجود است و دنبال تردید و تفرقه در جبهه انقلابند، به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) به جایی نخواهد رسید.

به گزارش rezaee.ir، دکتر مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هم اندیشی گام دوم انقلاب که روز یکشنبه 17 اسفند با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد شهید مدنی خرم آباد برگزار شد، گفت: محسن رضایی فرمانده پرافتخار سپاه اسلام، فرمانده جنگ حضرت امام خمینی(ره)، سرباز ملت بزرگ ایران و سرباز ولایت است؛ سربازی که نه فقط بعد از پیروزی انقلاب، بلکه قبل از انقلاب با ایجاد گروه منصورون، گروهی از نظر تاکتیک های نظامی - امنیتی در حوزه مبارزه با طاغوت و و طاغوت های زمان، سرآمد تمام مبارزان ایران بودند.

محمودوند افزود: رضایی، برادر ارزشمندی است که با پیروزی انقلاب، به گواه تاریخ، مطمئن ترین سرباز حضرت امام(ره) بود؛ بیشترین حجم ملاقات های مهم و محرمانه، بین این رزمنده اسلام و حضرت امام (ره) بود. امروز افتخار بزرگ ما این است که همین سرباز ملت، مورد اعتماد ولیّ امر، حضرت امام خامنه ای هستند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این برادر ما، این دلسوز امام (ره)، این عزیزی که به جرأت، اعلام می کنم مؤسس سازمان امنیت ملت ایران در بعد از انقلاب بوده و این عزیز است که این شاکله را بوجود آورده است و بیشترین ملاقات ها با امامین انقلاب را همین سردار و همین فرمانده دارد، این افتخار مردم دیار و هم تباران ماست که اینطور برادری داریم. و افتخار زاگرس است که اینطور فرزندی دارد. رضایی، فرزند راستین حوزه زاگرس است.

محمودوند گفت: امروز، کسی در شهر ما است که بر اساس سابقه، بر اساس پیشینه، درخشش خاصی دارد. در تمام بیانات حضرت آقا یک واژه ای هست، می فرمایند: مراقب نفوذ باشید. عزیزان چگونه باید در برابر نفوذ ایستاد؟ قرآن، کلام خداوند، به ما چه دستوری می دهد؟ من همیشه در جمع مسئولان نظام این را گفته ام که اگر میخواهید مقابل نفوذ بایستید، چیزی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است، باید به سابقه افراد رجوع کنیم. 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز خیلیها هستند که دم از ارزش ها می زنند. دم از انقلاب و جریانات ارزشی می زنند. فقط یک مؤلفه است که سِره از ناسِره را جدا میکند و آن سابقه است. آن برادری که امروز به شهر ما آمده است، به لطف خدا و به محبت امام زمان (عج)، این سابقه را در حد عالی و در حد متعالی دارد و این افتخار تمام همتباران ماست. خیرمقدم می گویم به این فرمانده دلاور. که باعث سربلندی همه ایرانیان عزیز است. خیرمقدم می گویم به جناب آقای دکتر محسن رضایی. خیلی خوش آمدید و قدم رنجه فرمودید. به شهر خودتان، به دیار خودتان، به استان خودتان مشرّف شده اید. آقای دکتر، شما اینجا مهمان نیستید. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم عزیز لرستان بدانید که آقای دکتر محسن رضایی، در یک نشستی در سالها پیش، نزدیک به بیست سال پیش، که معضلی در استان لرستان بود و تمام نخبگان در تهران جمع شده بودند و میگفتند برای صنعت توریسم و پویایی لرستان یک گره کوری هست که هیچ کس نمی تواند این گره را باز کند. من آنجا گفتم که چرا، ما یک برادری داریم که می تواند این مشکل را حل کند. آن بحث، بحث قلعه فلک الفلاک بود که می توانست این شهر را از بن بست حوزه اقتصادی و فرهنگی و حوزه معیشتی بیرون بیاورد؛ بحث تخلیه زندان و تخلیه حوزه نظامی و انتظامی و حوزه دانشگاهی در اطراف قلعه فلک الفلاک بود. 

محمودوند با اشاره به نقش محسن رضایی در پیگیری مطالبات شهرستانها گفت: این عزیز، هیچ وقت اشاره نکرده، چون نجابت دارد. چون اهل شعار و شعارگرایی نیست. من به عنوان برادر کوچکش، اعلام می کنم که این عزیز طی نامه نگاری که ما و همان عزیزان و برادران خودتان در تهران با آقامحسن داشتیم، آبرو گذاشت برای ما. هیچکس، به جرأت می گویم، هیچکس توان پیگیری و مطرح کردن این قضیه را نداشت. آقامحسن عزیز، آبرو گذاشت و رفت خدمت رهبر معظم انقلاب و این قضیه را مطرح کرد و دستور مکتوب از حضرت آقا گرفت. اینجا جا دارد که من به عنوان نماینده مردم مظلوم لرستان، رسماً تشکر کنم از رهبر معظم انقلاب و از آقامحسن عزیز که این کار را انجام دادند و به لطف خدا این کار تا هشتاد درصد انجام شده است و ان شاء الله در فرصتی کوتاه این مجموعه عظیم ملحق میشود برای جریان رونق اقتصادی برای این مردم مظلوم. 

نماینده خرم آباد و چگنی افزود: بدانید که این کار تحت هیچ شرایطی انجام نمی شد، مگر اینکه برادر عزیز خودمان، برادر ارزشمند و دلاور خودمان این گره را با عنایت مقام معظم رهبری باز کرد؛ برادر رزمنده و جانبازی که هیچ چیزی برای خودش نمی خواسته، هیچ وقت دنبال هوای نفس نبوده، و روز و شبش، و تمام فکر و ذکرش سربلندی ملت بزرگ ایران بوده، فکر و ذکرش حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

محمودوند گفت: من به عنوان یک سرباز مملکت که سابقه خدمت به آسایش عمومی را دارم، این را عرض می کنم که آقامحسن جزو معدود بزرگانی بوده اند که هیچ چیز برای خودش نمی خواسته است؛ هیچ. این عزیز، با این توصیفات اندکی که من گفتم، مهم اینجاست که «برادر خودمان» است. تحت هیچ شرایطی این برادر، این پتانسیل بزرگ، این ارزش، این غیرت، این شجاعت، این مردانگی را نباید تنها بگذاریم. تحت هیچ شرایطی.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تلاش دشمن برای ترور شخصیت سربازان ملت ایران اشاره کرد و گفت: اگر ضد انقلاب های نفوذی، که سابقه اسناد نفاق دارند، بخواهند جسارت کنند، مردم با هشیاری و ابزار فرهنگی، جوابشان را می دهند. هیچ کس بیش از این برادر کوچکتان مرتضی محمودوند، که سرباز بخش امنیت نظام بوده، جریانات خودی و غیرخودی در داخل و بیرون نظام و اپوزیسیون داخل کشور و امنیت داخلی و امنیت خارجی را به این دقت نمی شناسد. با اشرافیت عرض می کنم؛ عزیزی که اینجا نشسته است، گوهری است که هیچ وقت هیچ چیزی برای خودش نخواسته است؛ هرچه بوده، دلسوزی برای نظام و اسلام بوده است. 

محمودوند افزود: افتخار این بزرگ این است که فلان سردار و فرمانده و فلان رئیس جمهور، فلان عزیزی که در فلان جایگاه، فلان سازمان قرار گرفته، شهدای گرانقدر، شهدای ملّی و تمام این شاخص ها و تمام این قهرمانان ملی که آوازه شان در جهان پیچیده، افتخار ما مردم زاگرس این است که تمام این شاخص ها و قهرمانها دست پرورده انسان مؤمن، انسان معتقد، انسانی سلحشور و مبارز است. که قبل از انقلاب مقابل طاغوت ایستاد و بعد از انقلاب برای پیشرفت و تعالی کشور این قهرمانان را پرورش داد، قهرمانهای نامی که نامشان در جهان پرآوازه است، شناسایی استعداد و برکشیدن آنها و رشدشان به واسطه قدرت و اِشراف امنیتی این برادر شما، محسن رضایی بوده و لاغیر. ولاغیر. امروز من با افتخار، اینجا هستم که بگویم که یک برادری اینجاست که من با تمام وجود به این برادر افتخار می کنم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز من اینجا هستم که از همه شما، از سادات معظم و روحانیون بزرگ، ریش سفیدان عزیز، آقا سید حجت موسوی که قدم رنجه فرمودند، همه سرداران لشگر 57 حضرت ابالفضل (ع) لرستان، همه رزمندگان حاضر در جلسه چه جناح چپ و چه جناح راست، که بقول حضرت آقا فرمودند هیچ جناحی نداریم، یک ضد انقلاب داریم و یک انقلابی. امروز آقامحسن عزیز، انقلابی ها و دلسوخته های نظام، همه اینجا تشریف دارند. از همه حاضران تشکر و تقدیر می کنم که به هم اندیشی گام دوم انقلاب با سخنرانی آقامحسن عزیز آمده اید. دست به دعا برمی داریم که آرامش قلب نازنین امام زمان (عج) و طول عمر مقام معظم رهبری، به برکت محمد (ص) و آل محمد (ص) مستدام باشد. 
ارسال نظر