دکتر رضایی در بازدید از کارخانجات شیشه اردکان یزد؛
کد خبر: ۴۴۸۵|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز جمعه 22 اسفندماه 1399 از گروه کارخانجات شیشه اردکان، بزرگترین کارخانه تولید شیشه فلوت در خاورمیانه، بازدید کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز جمعه 22 اسفندماه 1399 از گروه کارخانجات شیشه اردکان، بزرگترین کارخانه تولید شیشه فلوت در خاورمیانه، بازدید کرد.

به گزارش rezaee.ir، دکتر رضایی پس از سخنرانی در یادواره شهدا در یزد، به شهرستان اردکان رفت و از خط تولید هبلکس اردکان و نیز از گروه کارخانجات شیشه اردکان بازدید کرد. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از بخش های گوناگون گروه کارخانجات شیشه اردکان، ضمن دریافت گزارش مدیران این واحد صنعتی، با جمعی از کارگران این شرکت گفتگو کرد.

دکتر رضایی در پایان این دیدار، در میان جمعی از پرسنل کارخانه گفت: از تلاش های مدیران و کارگرانی که برای سربلندی و استقلال اقتصادی ایران سرافراز، تلاش می کنند، صمیمانه تشکر می کنم. مدیران و کارگران صنایع ایرانی که با تولید محصولات با کیفیت و به صرفه، با واردات و قاچاق کالاهای خارجی رقابت می کنند، شایسته ستایش هستند و دست شما را می بوسم که در خط مقدم جبهه بزرگ اقتصادی هستید.

رضایی افزود: دیروز پدران و برادران شما دشمن مسلح بیگانه را از خاک ایران بیرون کردند و امروز آن دشمن از جبهه اقتصاد در حال وارد کردن آسیب به سفره ها و زندگی خانواده های ایرانی است و این شما هستید که باید از منافع کشور و مردم ایران در جبهه بزرگ اقتصادی دفاع کنید. 

وی افزود: تلاش، ابتکار، تخصص و دانش شما و غیرتی که در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به خرج می دهید، سرمایه بزرگ ایران در مقابله با توطئه دشمن است و ان شاء الله در گام دوم انقلاب اسلامی، ایران بزرگ اقتصادی، با پشتوانه همت شما جوانان و دانش نخبگان ایرانی، تشکیل خواهد شد.
ارسال نظر