کد خبر: ۴۵۳۷|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش rezaee.ir، متن پیام دکتر رضایی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

پاسدار فداکار، جانباز سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، پس از عمری تلاش خالصانه و فداکاری در راه اسلام و انقلاب اسلامی، در ماه ضیافت الهی، به زیارت پروردگار متعال، بار یافت و به یاران شهیدش ملحق شد.

نام سردار حجازی، با اخلاص، تعهد، ایمان، مجاهدت و ایثار و انجام وظیفه، عجین است. او در طول دوران دفاع مقدس، در مسئولیت های گوناگون، مجدّانه کوشید و پس از آن نیز همچنان در عرصه های مختلف خدمت، از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.

تجربه گرانسنگ او در مسئولیت سپاه لبنان در سالهای اخیر و نقش آفرینی ممتازش در تقویت جبهه مقاومت و پس از آن در جانشینی فرماندهی نیروی قدس، از برگ های پرافتخار در کارنامه درخشان این سردار سپاه اسلام است.

این جانب، شهادت این برادر عزیزم را به محضر فرماندهی معظّم کل قوا، فرماندهان، و یکایک پرسنل نیروهای مسلح به ویژه همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز به رزمندگان محور مقاومت و علی الخصوص به خانواده مکرّم، صبور و داغدار ایشان، تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح والای آن انسان وارسته و مجاهد، حشر با سالار شهیدان و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محسن رضایی
۳۰ فروردین ۱۴۰۰
ارسال نظر