کد خبر: ۴۵۵۵|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی به زبان ترکی در شبکه اجتماعی توئیر، از غیرت و حمایت مردم آذربایجان قدردانی کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی به زبان ترکی در شبکه اجتماعی توئیر، از غیرت و حمایت مردم آذربایجان قدردانی کرد.

به گزارش rezaee.ir، دکتر رضایی در پیام خود آورده است: «سلام اؤلسون آذربایجان جوانلاری نین تک به تکینه و آذربایجان غیرتی نین جلوه سینه! آقا مهدی باکری بوتون وارلیغینی خلیج فارسا تاپشیردی تا ایرانین وارلیغی قالارگی اؤلسون! من، اؤزوم‌نن بو غیرتلی مردومونن آراسیندا، هیچ بیر فاصله گؤرمؤرم.» 

توییت رضایی خطاب به مردم و جوانان آذربایجان با ۲ هشتگ #رضایی_سلامی_آذربایجانا و #دیدار_هفت_اردیبهشت منتشر شده است. 

ترجمه توئیت دکتر رضایی به این شرح است: «درود بر تک تک جوانان آذربایجان و درود بر مظهر غیرت آذربایجان، آقا مهدی باکری که همه وجود خود را به خلیج فارس سپرد تا تمامیت ایران حفظ شود. من هیچ فاصله ای بین خودم با این مردم غیور نمی بینم.»
رضایی از جوانان آذربایجان با زبان ترکی تشکر کرد

گفتنی است روز گذشته پایگاه خبری آناج در آذربایجان شرقی و چند رسانه دیگر خبر دادند که هشتگ ترکی «#آذربایجان_سلامی‌_رضاییه» (سلام آذربایجان به رضایی) در استان های شمالغرب کشور در حمایت از دکتر رضایی، در میان هشتگ‌های داغ توئیتر کشور قرار گرفته است.

آناج نوشته بود: ترند شدن هشتگ آذربایجانی در حمایت از دکتر رضایی، یادآور درصد بالای حامیان وی در استان‌‌‌های آذربایجانی است؛ دکتر رضایی در انتخابات سال 1392 نیز پس از حسن روحانی، بیشترین رأی را در استان آذربایجان شرقی به دست آورده و رتبه دوم را در این استان کسب کرده بود.
ارسال نظر