کد خبر: ۴۶۱۶|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
دکتر محسن رضایی با تأکید بر اینکه 1400 سال گشایش مردم خواهد بود گفت: ان‌شاءالله در دولت من، امید را به ملت ایران هدیه خواهیم داد.
دکتر محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه 1400 سال گشایش مردم خواهد بود گفت: ان‌شاءالله در دولت من، امید را به ملت ایران هدیه خواهیم داد. 

به گزارش rezaee.ir، دکتر محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه‌شنبه 18 خرداد) در بدو ورود به سالن مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: ان‌شاءالله این ناراحتی‌ها کنار می‌رود و مجدداً لبخند به چهره ملت ایران بازخواهد گشت و دوباره برکت به سفره‌های مردم می‌آید و ان‌شاءالله ملت ایران شاهد آغاز جدیدی در زندگی خود خواهند بود و کشور به سوی جهش‌های بزرگ حرکت خواهد کرد.

رضایی درباره برنامه‌هایش در مناظره دوم اظهار داشت: این مناظره بسیار مهم است و امیدوارم که بحث‌های اصلی و دردهای اصلی ملت ایران را در این مناظره بتوانیم باز کنیم و بتوانیم در اینباره صحبت کنیم و برای آن هم راهکار بدهیم و همگی باید از بحث‌های حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

وی تأکید کرد: من این آمادگی را دارم که به فضل پروردگار متعال از آینده خوب ملت ایران صحبت کنم و آنها را نسبت به آینده امیدواری حقیقی بدهم زیرا امید گفتنی نیست، بلکه امید دیدنی است و ان‌شاءالله در دولت ما امید را به ملت ایران هدیه خواهیم داد.
ارسال نظر