کد خبر: ۴۶۵۰|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
با پیام دکتر محسن رضایی؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس و معاونت اقتصادی رییس جمهوری، یادواره شهدای وسیع ترین حمله موشکی به مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی فرمانده هشت سال دفاع مقدس و معاونت اقتصادی رییس جمهوری یادواره شهدای وسیع ترین حمله موشکی. دوران دفاع مقدس به شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

دراین. یادواره. که با حضور اقشار مختلف از جمله امام جمعه؛ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا همراه یود، سردار سر لشکر دکتر حاج محسن رضایی در سخنرانی مجازی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰شهید این حمله خونین گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله موشکی ۳۰مهرماه مسجدسلیمان را که جمغ زیادی از همشهریان ما ناجوانمردانه توسط موشک های بعثی اسراییلی به شهادت رسیدند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس یا تجلیل از مردم شهید پرور مسجدسلیمان گفت: مردمی که با غیرت وفادار به انقلاب واسلام بودند و زندگی. عادی خود را داشتند دشمن بعثی با ارتکاب این جنایت ثابت کرد که تنها دشمن جمهوری اسلامی نیست بلکه دشمن مردم کشورمان و از جمله مردم شریف مسجدسلیمان است که همواره از مشروطه تاکنون درحفظ کشور درخط مقدم بوده اند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی های قوم لر گفت:قوم لر همواره افتخار آفرینی های فراوانی را انجام داده است.

یادواره شهدای وسیع‌ترین حمله موشکی به مسجدسلیمان

ارسال نظر