در راستای سفر یک روزه:
کد خبر: ۴۷|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان یک سفر یکروزه و به منظور دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم شریف قزوین وارد این شهر شد.
دکتر رضایی وارد شهر قزوین شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، همزمان با ورود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهر قزوین اقشار مختلف این شهر با حضور در عوارضی شهر ورود وی را خیرمقدم گفتند.

محسن رضایی تا دقایقی دیگر در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به قزوین وارد گلزار شهدای قزوین خواهد شد. همچنین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور بر مزار شهید سرلشگر بابایی به مقام شامخ این شهید و دیگر شهدای قزوین ادای احترام خواهد کرد.

محسن رضایی در جمع مردم قزوین در محل عوارضی این شهر اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور قزوین در تاریخ انقلاب آزمون خود را به خوبی پس داده‌اند. وی با اشاره به شهیدان رجایی، بابایی، سید آزادگان ابوترابی و ... عنوان کرد: استان قزوین از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که باید بیش از پیش معرفی شود.

دیدار دکتر رضایی با امام جمعه قزوین:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کرد.

محسن رضایی در این دیدار با اشاره به جایگاه عظیم شهر قزوین و ظرفیت‌های این شهر اظهار کرد: شهدای قزوین و همچنین جانبازان این شهر نقش برجسته‌ایی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

محسن‌رضایی با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت همشیره آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مادران شهدا و خانواده‌های آنان نقش زینب‌گونه و مهمی را در انقلاب ایجاد کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تهدیدات دشمنان که از ابتدای انقلاب تا کنون وجود داشته عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی توان مبارزه با این نظام را نداشته و نخواهند داشت و تنها با اهانت و جنگ نرم با مقابله با این نظام اسلامی پرداختند.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمداسدي
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
جناب اقاي دکتر محسن رضاي باعرض سلام اقاي دکتر حقير يکي از دوست داران شما هستم ونيازبه کمک دارم چون نه خانه دارم ونه کار ونمي دانم چکار کنم اقاي دکتر بعداز 36 سال نياز به کمک دارم چون خودشما بانام حضرت ابوالفضل ان يار همام حسين واردانتخابات شديد وباسلام به زندگي والان زندگي حقير نياز به کمک ويک يا ابوالفضل دارد انشاالله که اميدم را نااميد نمي کنيد