کد خبر: ۴۷۳|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ اعتقادی به ائتلاف ندارم چون معتقدم در کشور ما ائتلاف‌ها کارشناسی نیست برای همین ائتلاف با مردم را بهترین شیوه و سلوک می‌دانم.
دکتر رضایی: ائتلاف‌ها کارشناسی شده نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم گرمی با یادآوری اینکه کشاورزان و زارعان ما باید از یارانه سبز برخوردار شوند، اظهار داشت: ما برای ایجاد تحول در حوزه کشاورزی بیشترین تمرکزمان را باید به بخش کشاورزی اختصاص دهیم چرا که با تکیه بر اقتصاد کشاورزی می‌توان کشور را از وابستگی‌ها نجات و روز به روز بر رونق اقتصادی و اشتغال و تأمین معیشت مردم کمک کرد.

وی تصریح کرد:‌ کشاورزی باید پیشرفت کند و درآمد خانوار و روستایی در هر هکتار افزایش یابد و در کنار آن روش‌های سنتی باید مکانیزه شده و صنایع تبدیلی نیز رونق بگیرد.

رضایی به جمعیت گسترده کشاورز که از این محل تأمین معاش می‌کنند، اشاره کرد و افزود: در دولت بنده یارانه 45 هزار تومانی، 65 هزار تومانی و یارانه سبز به کشاورزان پرداخت می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر این کار در کمتر از یک سال عملیاتی شود تنگناهای کشاورزی برطرف شده و کشور به معنای واقعی رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با یادآوری اینکه تورم امروز کشور آزاردهنده است، اضافه کرد: ‌این تورم نتیجه بی‌توجهی به اقتصاد تولید محور داخلی است که سبب شده هم بخش صنعت و هم کشاورزی با تنگناها و نقص‌هایی روبه‌رو شود.

 کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه بدون برنامه خاص و تعریف شده وارد انتخابات نشده‌ام، بیان کرد: اکنون دوره، دوره عقلانیت و توجه به خرد جمعی است و ما باید به طرف جامعه فراگیر و پرامید حرکت کنیم.

رضایی یادآور شد: همان‌گونه که مرد حماسه‌‌های دفاعی بودیم امروز نیز باید اهل حماسه‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ ملت ایران دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه است و با وجود این ظرفیت مسئولان نمی‌توانند حتی از 20 درصد آن به نحوه مطلوب استفاده کنند.

وی در پاسخ به سئوال جمعی از خبرنگاران در گرمی افزود: بنده مصمم هستم تا آخر در صحنه بمانم و به پیروزی خود نیز امیدوار هستم.

رضایی با بیان اینکه اگر نیایم به مردم خیانت کرده‌ام، گفت:‌ بعید می‌دانم رد صلاحیت شوم چرا که مشکلی با شورای نگهبان ندارم.

وی در مورد ائتلاف کاندیداها تصریح کرد:‌ اعتقادی به ائتلاف ندارم چون معتقدم در کشور ما ائتلاف‌ها کارشناسی نیست برای همین ائتلاف با مردم را بهترین شیوه و سلوک می‌دانم.

ارسال نظر