کد خبر: ۴۷۵۱|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفری یک روزه به استان بوشهر از جزیره خارک و شرکت نفت فلات قاره دیدن کرد در این بازدید که بصورت هوایی با هلیکوپتر و با همراهی استاندار بوشهر صورت گرفت معاون اقتصادی رییس جمهور از میادین نفت و گاز ابوذر، درود و فروزان بازدید کرد و توسط استاندار در جریان روند کار و پیشرفت قرار گرفت.

بازدید هوایی محسن رضایی از جزیره خارک

همچنین ایشان در بازدید از شرکت نفت فلات قاره پس از ارائه گزارش و مشکلات مدیران این شرکت در سخنانی اظهار داشت خارک شریان اصلی اقتصاد ملی و خط مقدم پیشرفت ایران بوده و همیشه مورد توجه تصمیم گیران نظام بوده است. وی تاکید کردخارک از نظر موقعیت حمل و نقل کم نظیر است و این ظرفیت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.وی گفت مردم غیور خارک در دوران جنگ تحمیلی نظامی زیر آتش دشمن مقاومت جانانه کردند.

معاون اقتصادی رییس جمهور تاکید کرد امروز هم با جنگ تحمیلی پیشرفت مواجهیم. امریکاییها می خواهند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و هدف از راه اندازی این التهابات هم این بود که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

دکتر محسن رضایی در خصوص معضل میدان گازی فروزان افزود: بیش از سی سال است که انرژی این میدان در حال هدر رفتن است در حالیکه هدر رفت انرژی یک روز این میدان معادل مصرف یک روز گاز اصفهان است که در این دولت بودجه مکفی برای حل این مشکل تخصیص یافته است و حتما سایت فروزان را نجات می دهیم.

وی در پایان از تکمیل پروژه آب شیرین کن جزیره تا پایان خرداد ۱۴۰۲ خبر داد و همچنین بر ارتقائ جاذبه توریستی جزیره خارک تاکید کرد.

ارسال نظر