کد خبر: ۴۷۸۰|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
معاون اقتصادی رییس جمهور در حاشیه سفر استانی دولت به خوزستان از نمایشگاه توانمندی های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در اهواز بازدید نمود.

دکتر محسن رضایی در جمع اعضای خیریه آبشار عاطفه‌ها ضمن تشکر از فعالیت این خیریه گفت: کار شما هم بابت حجم بالای کار خیر و هم از بعد نوآوری و فعالیت‌های اجتماعی که همواره رو به رشد است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای زن در اجتماع گفت: زن در همه نقش های اجتماعی بویژه  مادری با ایجاد محیط آرامش در خانواده مهمترین گهواره تربیتی فرزندان را بوجود می‌آورد و از دامن چنین خانواده ای افراد سالم به جامعه تزریق می‌شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور ضمن یادآوری موضوعات مرتبط با نقش مادر در این خیریه، خاطر نشان کرد: امیدواریم در مورد مسأله مادر و نقش مادری در این خیریه کار فرهنگی بیشتری شود.

 

بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها

محسن رضایی درباره بعد اقتصادی فعالیت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت:‌ کسب و کارهای کوچک و خانگی در حوزه کارآفرینی و تولید با چالش بازاریابی مواجه اند و لازم است در این حوزه راهکارهای جدیدی صورت بگیرد و این تولیدات با کیفیت، جایگاه واقعی خود در بازار را پیدا کنند.

وی در پایان بازدید سه ساعته در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین توجهات خاص آقای رییس جمهور، مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد است. هنگامیکه ملتی در جنگ اقتصادی است کشور باید با تمام ظرفیت و قوا وارد میدان شود و یکی از معضلات بزرگ اقتصاد ما عدم مشارکت دادن مردم در اقتصاد است.

بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها

رضایی افزود: همانطور که در دفاع مقدس بدون مشارکت مردم امکان مقاومت و پیروزی را نداشتیم، حال برای پیروزی در جنگ اقتصادی هم باید مردم را مشارکت داد و در هیچ کشوری اقتصاد بدون مردم به جایی نرسیده است.

معاون اقتصادی رییس جمهور در مورد فعالیت‌های خیریه‌ای گفت: فعالیت‌ها خیریه ای و جهادی  یکی از راهکارهای مشارکت مردم است که ۲ جنبه حمایتی و تولیدی دارد؛ کمک به فقیر کار پسندیده‌ای است اما مهمتر از آن ریشه کنی فقر است و این مهم شدنی نیست مگر با حمایت از فضای تولید و ایجاد کسب و کار.

بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها

ارسال نظر