کد خبر: ۴۸۷۱|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
دبیرشورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه بازدید از نمایشگاه "در لباس سربازی" که در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است گفت: دفاع مقدس یکی از کم نظیرترین حوادث تاریخ ایران است که پیشکسوتان و پیشگامان و کارگزاران اصلی مدیریت و اداره کننده جنگ، نقش بسیار تعیین کننده‌ای در این حادثه داشتند.

محسن رضایی گفت: نمی‌شود جنگ را بدون صحبت از موثرین توصیف کرد. هم باید جنگ را از آیینه موثرین تبیین کرد و هم موثرین را در آینه جنگ.

وی با تاکید بر نقش برجسته رهبر انقلاب در دفاع مقدس ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای از همان ابتدای درگیری و در بمباران فرودگاه مهرآباد که بنده بعنوان مسئول اطلاعات سپاه با ایشان در تماس بودم با اعتقاد و شجاعت و با توجه به آشنایی خوب با مسائل نظامی حضور فعالانه ای داشتند.

محسن رضایی بیان داشت: ایشان نقش مهمی در شورای عالی دفاع و تصمیم گیری های آن دوران و کمک به نیروهای واقعی جنگ، و نه کسانی که برای نمایش حضور یافته بودند، داشتند و از افراد درجه اول دفاع مقدس به حساب می‌آیند و نمی‌توان از دفاع مقدس صحبت کرد و به نقش ایشان اشاره نکرد.

وی در پایان درباره نمایشگاه "در لباس سربازی" که در موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است گفت: کار خوبی شروع شده است و هر چند در مراحل اول است و جای کار بیشتری دارد اما فرم‌بندی و ترکیب تصویر و متن و فیلم و چیدمان متناسب با سیر تاریخی دفاع مقدس متناسب است و در جهت بهبود این نمایشگاه هر کمکی از دست ما ساخته باشد دریغ نخواهیم کرد.

 

کلید واژه های مطلب: بازدید ، دفاع مقدس ، رهبر انقلاب ، محسن رضایی
ارسال نظر