کد خبر: ۴۹۵۳|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی، در همایش فرماندهان و مسئولین قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سپاه شهداء استان آذربایجان غربی شرکت کرد.

در ابتدای این همایش، سردار پور جمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا و همچنین سردار رجبی، فرمانده سپاه شهدا گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در ۱ سال اخیر ارائه دادند.

 

دکتر محسن رضایی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با برادران سپاه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: قرارگاه سپاه حمزه سیدالشهدا به عنوان نماینده حاکمیت و نظام در این منطقه ایفای نقش می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ارزش‌های انقلابی از همه درجه‌ها بالاتر است، گفت: برادری‌ها را نباید به هیچ وجه کنار گذاشت و مبادا روابط بروکراسی و اداری این ارزش‌ها را کمرنگ کند.

 

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با یادآوری تاریخچه سپاه پاسداران بیان داشت: با نگاهی به سیر تکاملی این نهاد متوجه می‌شویم که پیشرفت و تعالی سپاه به واسطه همین ارزش‌ها و برادری‌ها و معنویات بوده است و این‌هاست که باعث ترقی و پیشرفت سپاه می‌شود. 

 

محسن رضایی با اشاره به ظرفیت بزرگ اهل تسنن مناطق کردنشین و محبت و ارادت ایشان نسبت به اهل بیت بیان داشت: برادران کرد اهل تسنن همواره مانعی برای ایجاد فتنه و آشوب در منطقه بوده‌اند.

ارسال نظر