کد خبر: ۵۰۵۷|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در مسجد لرزاده، رای خود را به صندوق انداخت.

دکتر محسن رضایی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اکنون برهه حساسی در تثبیت زحمات گذشته و افقی رو به آینده است، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه و حماسه‌ساز ایران، پیام همبستگی و قدرت را به جهان مخابره می‌کند.

 

وی با اشاره به دوره‌های مختلف انتخابات پس از انقلاب خاطرنشان ساخت: اولین دوره که معروف به دوره بزرگان است، شاهد حضور شخصیت های شناخته شده ای همچون شهید رجایی و مقام معظم رهبری بود؛ دوره دوم یعنی دوره ریاست جمهوری مرحوم هاشمی و آقای خاتمی، دوره احزاب بود و دوره سوم دوره افراد بود که شخصیت های در ابتدا کمتر شناخته شده ای همچون آقایان احمدی نژاد و روحانی به مقام ریاست جمهوری رسیدند.

 

دکتر رضایی بیان داشت: دوره چهارم دوره جدیدی در حکمرانی کشور و دوره ائتلاف‌ها بود و با دولت شهید رییسی آغاز شد و امیدوارم همین شیوه حکمرانی که دوره بسیج همه توانایی ها و مشارکت مردم و خدمت به ملت و استفاده از حداکثر ظرفیت ها است، ادامه پیدا کند.

 

وی افزود: در حادثه شهادت آیت الله رییسی ایران شاهد احترام بین المللی بود که نشان از پذیرش مردم‌سالاری دینی و دموکراسی حاکم بر کشور از جانب جهان و حتی دشمنان است فلذا همه باید در حفظ دستاورد مردم‌سالاری و حق تعیین سرنوشت بکوشیم.

کلید واژه های مطلب: انتخابات ، ریاست جمهوری ، محسن رضایی
ارسال نظر