کد خبر: ۵۲۲|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات اقتصادی را با شعار، وعده و قول حل نمی‌شود، گفت: زمان منازعات سیاسی به اتمام رسیده و باید برای مردم کار کرد.
دکتر رضایی: به ائتلاف 77 میلیونی وابسته هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در جمع اساتید، دانشجویان، نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ایران دانشجویان هستند.

وی افزود: رشد و بالندگی کشور در دانشگاه‌ها محقق می‌شود و این محقق نمی‌شود جز با تلاش مسئولان و دانشجویان که باید دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا نسبت به گذشته بیشتر تلاش کند.

رضایی با بیان اینکه با هیچ یک از کاندیداها ائتلاف نخواهم کرد، گفت: به صورت مستقل در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندید خواهم شد.

وی تصریح کرد: با احترام به تمام ائتلاف‌ها، اما به ائتلاف 77+1 میلیونی ملت ایران وابسته هستم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در خصوص یارانه‌ها نیز گفت: در دولت من میزان یارانه به 110 هزار تومان افزایش خواهد یافت و تعهدات دولت قبلی را هم حفظ می‌کنیم.

رضایی افزود: تمام مسئولان و دولتمردان کشور باید بستر حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

وی با انتقاد از فرماندار شیروان به خاطر ممانعت از حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در حوزه دانشگاه‌ها گفت: باید اوامر رهبری برای حضور حداکثری مردم انتخابات تحقق یابد.

رضایی رکود، گرانی و تورم را یک نوع بیماری دانست و افزود: گرانی و تورم خطوط قرمزهای اقتصاد ایران هستند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات اقتصادی را با شعار، وعده و قول حل نمی‌شود، گفت: زمان منازعات سیاسی به اتمام رسیده و باید برای مردم کار کرد.

رضایی یادآور شد: برای حل مشکلات اقتصادی مردم باید به دیپلماسی قوی و مدیریت کارآمد توجه شود. هر چه مردم بتوانند در انتخابات حضور جدی و حداکثری یابند، اقتدار نظام و حکومت بیشتر خواهد شد.

رضایی این حضور را یک مسئله ضروری در کشور دانست و گفت: این حضور باعث می‌شود که تحریم‌های دشمنان کم‌رنگ شود.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ساعي
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
3
بنام خدا جناب دکتررضايي اميد ملت ايران خدا رهبر معظم و حنابعالي هستيد انشاالله پيروزي نهايي از ان ماست