کد خبر: ۵۵۲|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیشتر مشکلات مردم ما اقتصادی است، اما تمام برنامه‌های من اقتصادی نیست و فرهنگ، سیاست خارجی و اخلاق و بازگرداندن آرامش به خانواده‌ها نیز برایم بسیار مهم است.
تمام برنامه‌هایم اقتصادی نیست/در مورد افراد اظهار نظر نمی‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به اینکه بیشتر اصولگرایان از جمله خود شما اعلام کرده‌‌اید که به نفع کسی کنار نمی‌روید و این موضع سبب شکستگی آرای اصولگرایان در برابر کاندیداهای اصلاح‌طلبان می‌شود، نظر شما درباره لزوم اتحاد اصولگرایان چیست اظهار کرد: در این انتخابات برای من پیروزی ملت ایران و نظام مهم‌تر از پیروزی اصولگرایان است چرا که چهار سال آینده شرایط سختی را در کشور داریم.

وی با اشاره به اینکه نیازمند دولتی قوی برای اداره کشور هستیم، افزود: ائتلاف اصولگرایی را در چارچوب کارآمدی قبول دارم به این معنا که همه برای تشکیل دولت قوی به کمک کارشناسان بسیج شوند.

رضایی ادامه داد: پیشنهاد من این است که در شرایط کنونی به فکر مردم و نظام باشیم و سپس مسایل جناحی دنبال شود.

وی درباره حضور جناح‌های مختلف در کابینه خود تاکید کرد: در صورت پیروزی در انتخابات از اکثر کاندیداهای نسل سوم و چهارم و افراد کارآمد دولت‌های قبلی که رهبر انقلاب را قبول داشته باشند در کابینه خود استفاده می‌کنم.

رضایی درباره برنامه‌های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی خود گفت: بیشتر مشکلات مردم ما اقتصادی است، اما تمام برنامه‌های من به اقتصاد منحصر نمی‌شود و فرهنگ، سیاست خارجی و اخلاق و بازگرداندن آرامش به خانواده‌ها نیز برایم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: در سیاست خارجی خود مباحث هسته‌ای و خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی را در اولویت قرار داده‌ام.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سئوال که آیا شایعه‌ای مبنی بر اینکه پسر هاشمی بیان داشته که شما قرار است به نفع هاشمی کنار بروید را تایید می‌کنید، گفت: در مورد افراد اظهار نظر نمی‌کنم اما باید بگویم که تا آخر ایستاد‌ه‌ام.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
جلالي
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
1
15
سلام ، اقاي رضائي انتخاب منه و با تمام اعتمادم راي ميدم....
و به همه پيشنهاد ميکنم
بهنام
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
1
14
با سلام
انتخاب بنده نيز از دوره گذشته جناب دکتر رضايي بوده و هست و در اين راه تمام تلاش خويش را خواهم کرد.
رئوف دهقان
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
5
شما بهترين و تنها گزينه اي هستيد که ميتوان بر آن دل خوش کرد.دلسردمان نکن دکتر.تا آخرين نفس سرباز توايم
ابولقاسم تقي زاده ازبجتورد
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
0
3
سلام اقاي دکتر اميدوارم موفق باشيد.دربجنوردما همه طرفدارشما ميباشيم.