دکتر رضایی در جمع ده هزار نفری هوادارن خود:
کد خبر: ۵۷۰|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
دکتر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش سلام بر زندگی گفت: در دولت فراگیر ما سیاست من علوی خواهد بود و طعم و مزه عدالت علوی را در کشور به کام ملت ایران خواهیم چشاند.
در دولت ما پرچم علوی ارتفاع بیشتری خواهد گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش عظیم "سلام بر زندگی" که امروز جمعه به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و به همت ستاد انتخاباتی وی در محل پارک لاله برگزار شد، گفت: در دولت ما، پرچم علوی ارتفاع بیشتری خواهد گرفت و دولت با سیاست علوی چتر رحمت خود را بر روی همه اقوام و اقلیت های مذهبی خواهد گستراند.

وی افزود: در دولت فراگیر ما سیاست من علوی خواهد بود و طعم و مزه عدالت علوی را در کشور به کام ملت ایران خواهیم چشاند.

رضایی گفت: ما رهرو این امام هستیم؛ از این رو در ایران دولت ما علوی خواهد بود و یکبار دیگر مزه علوی را در ایران خواهید چشید. چرا که مسیر دولت من برگرفته از سیاست علوی است، پای محرومان خواهم ایستاد و مقابل ظالمان نیز می‌ایستم. من دست و بازوی هر انسان ایرانی و مسلمان را می‌بوسم. بدانید مقابل حق ملت ایران کوتاهی نخواهم کرد.
وی تاکید کرد: تعهد می‌دهم که حق کارگران، کشاورزان، فرهنگیان، بانوان، جوانان و همه اقشار جامعه را به آنها برگردانم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در کشور باید گامی بزرگ به سوی زندگی درست، آرمانی و شایسته برای ملت ایران برداریم تا این مشکلات فعلی برطرف شود، اظهار داشت: گرانی، فقر، اعتیاد و مشکلات فرهنگی شایسته ملت ایران نیست. این ملت زندگی معنوی و مادی و پیشرفت درست را می‌خواهد. گرانی‌ها باید از سر راه مردم برداشته شود، متاسفانه امروز قدرت خرید مردم کم شده است. بنده معتقدم می‌توان با تدبیر و شجاعت گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته را مهار کرد. با تدبیر و شجاعتی که شما در من سراغ دارید این وعده را می‌دهم که در سال اول دولت این گرانی‌ها و تورم را مهار خواهم کرد.
رضایی اضافه کرد: بر این باورم که باید انگیزه و عزت به جوانان برگردانیم تا آنها بتوانند با عزت زندگی کنند. وقتی دولتمردان نمی‌توانند با هم زندگی کنند چگونه ما انتظار داریم که مردم با هم زندگی کنند و این اختلاف ها را در کف خیابان‌ها نکشانند. بنده اگر رئیس‌جمهور شوم تعامل و گفت‌وگوی دوستانه‌ای را بین دولت، مجلس، قوه‌ قضائیه و فعالان سیاسی برقرار می‌کنم تا به دین وسیله فرهنگ جامعه بهبود یابد.
"برای اصلاح فرهنگ باید دولت شروع‌کننده این اصلاح باشد. مگر می‌شود در سیاست بداخلاقی کرد و انتظار هم داشت جامعه فرهنگی باشد".
وی با بیان اینکه سیاست نباید در فرهنگ، هنر و ورزش اعمال شود تاکید کرد: فرهنگ، هنر و ورزش را باید به مردم واگذار کنیم. ما در کشور ورزشکاران و هنرمندان خوب و شجاعی داریم چرا باید سیاست در این حوزه‌ها ورود پیدا کند. چرا باید باشگاه‌های ورزشی ما را باید سیاست‌مداران اداره کنند. سیاست از جان ورزش، هنر و فرهنگ چه می‌خواهد؟!
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنانش در خصوص سیاست‌خارجی ایران افزود: در حوزه سیاست‌خارجی افراط و تفریط زیادی شده است. ما در مسئله مقاومت به هیج‌وجه کوتاه نمی‌آییم و ارزش‌های خود را ادامه خواهیم داد. معتقدم می‌توان با یک دست بر ایستادگی عاقلانه و با یک دست دیگر بر پیشروی فرهنگی تاکید کنیم. نباید با افراط و تفریط به آمریکا بهانه بدهیم.
رضایی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان افزود: آنها می‌خواهند با این تحریم‌ها بر زندگی مردم فشار وارد کنند در حالیکه این تحریم‌ها نباید اثری بر ما وارد کند.
وی خاطرنشان کرد: بنده اگر رئیس‌جمهور ایران شوم قویترین دیپلمات‌های ایران را برای مذاکره با گروه 1+5 آماده می‌کنم. ملت ایران ملت بزرگ و ارزشمندی است و در منطقه نقش تاثیرگذاری را ایفاء می‌کند. ملت ما هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نیست.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به کشورهای غریب و آمریکا گفت:  ما از غرب و آمریکا انتظار داریم که حق ملت ایران را نادیده نگیرند. امروز در افغانستان و سوریه جنگ است. باید این وضعیت بهبود یابد و پیشنهاد من آن است که اتحادیه جدیدی برای امنیت و توسعه درست کنیم تا از این طریق به این جنگ‌ها و آشوب‌ها پایان دهیم.
رضایی تاکید کرد: در سیاست خارجی دنبال ماجراجویی نیستیم اما از منافع ملی خود نیز نمی‌گذریم. من یک ریال به کشوری نمی‌دهم که یک ریال برای مردمم نگیرم. البته انتظار داریم کشورهای منطقه نیز همکاری‌های بهتری با هم داشته باشند. ما به دنبال گسترش روابط ایران بر منطقه هستیم.
وی با بیان اینکه اکثر این برنامه‌ها و ایده‌های من قابل اجرا است یادآور شد: مگر ما نفت، گاز، معادن و کارشناسان خوب نداریم. ما فقط نیاز به مدیریت خوب و قوی داریم. دولت ما باید دولتی آگاه، مدیر و مدبر باشد تا بتواند مشکلات را از سر پای ملت ایران بردارد. عزیزان بدانید من دولتی دانا، آگاه و بابصیرت درست می‌کنم. کارها را به خود مردم واگذار خواهم کرد و به حضور مردم در صحنه امیدوارم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هم‌اکنون دولت روی صندلی خود و مردم نیز روی صندلی خود نشسته‌اند، ضمن آنکه یک سفره برای حکومت و یک سفره دیگر برای دولت باز شده است. من این سفره‌ها را یکی می‌کنم.
رضایی همچنین در خصوص مهمترین برنامه‌های خود در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری افزود: ایجاد کسب‌وکار خانگی یکی از برنامه‌های من در انتخابات است. وعده می‌دهم در صورت پیروزی 5 میلیون کسب‌وکار خانگی برای بانوان و سالمندان درست می‌کنم.
وی تحول در صنعت و کشاورزی را یکی دیگر از برنامه‌های مهم خود در انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد و با بیان اینکه یارانه‌های سبز را به کشاورزان پرداخت خواهیم کرد، گفت: با پرداخت این یارانه‌ها کشاورزی سنتی به کشاورزی پیشرفته تبدیل می‌شود، همچنین تحولی را در حوزه صنعت ایجاد خواهیم کرد. هم‌اکنون کالاهای چینی بازار را از آن خود کرده‌اند و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا کالاهای ایرانی قدرت بالایی را به دست آورند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما همچنین مسئله خودروسازی را حل خواهیم کرد. در حال حاضر  آمده‌اند برای خودروسازی تعرفه‌ای درست‌ کرده‌اند . با این حال مشکلی حل نشده است و اتومبیل‌ها فقط قتل‌گاهی برای ملت ما شده‌اند، بدانید که صنعت ایران نیاز به تحول دارد.
رضایی مغایرت سوم خرداد با فعالیت تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری به فال نیک گرفت و گفت: مطمئن باشید ملت ایران در آستانه پیروزی بزرگی قرار دارد. حرف‌هایی که من می‌زنم رؤیا نیست. بنده 20 سال اقتصاد ایران را مطالعه کرده‌ام و به دولت‌های دیگر نیز مشورت داده‌ام. معتقدم که دیگر زمان شعار و منازعات سیاسی تمام شده است. باید با برنامه سخن بگوییم.
وی تاکید کرد: همانطور که ملت ایران در بعد نظامی و دفاعی موفق عمل کرده است در زمینه اقتصاد، اشتغال، تولید و فناوری نیز موفق خواهد شد. کسی نمی‌تواند پشت ملت ایران را خم کند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان سخنانش در خصوص نقش و جایگاه تهران افزود: هم‌اکنون ترافیک و آلودگی هوا در تهران زیاد است. ما باید مشکلات پایتخت که برایمان مهم است برطرف کنیم. باید آرامش را به مردم تهران برگردانیم چرا که تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود از این رو باید به بهترین شکل آن را بسازیم.

ارسال نظر