کد خبر: ۵۷۵|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
در پی انتشار برخی شایعات و بد اخلاقی ها، ستاد دکتر محسن رضایی به برخی شایعات پاسخ داد.
پاسخ ستاد دکتر محسن رضایی به برخی شایعات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، متن پاسخ ستاد دکتر محسن رضایی اینگونه است:


ملت شریف ایران؛

هر چند بنا نداریم که به تمامی شایعات و بد اخلاقی هایی که این روزها منتشر می شود پاسخ دهیم اما برخی اوقات، شایعات و بد اخلاقی ها از منابع مشکوک منتشر می شود که برای تنویر افکار عمومی ناچاریم به برخی از آنان پاسخ دهیم .

از جمله نکات زیر :


1- اخیرا برخی منابع مشکوک شایعه کرده اند که دکتر رضایی در اظهاراتش اعلام کرده که دین از سیاست جداست در حالیکه این خلاف واقعیت است. جان کلام دکتر رضایی این بوده که قرار بوده سیاست دینی و اخلاقی شود نه اینکه اخلاق و دین به سیاست زدگی دچار شود، بنابراین هر نوع برداشت دیگر در این رابطه را تکذیب می کنیم.

2- اخیرا فردی با عنوان مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آقای هاشمی رفسنجانی صحبت هایی کرده است که این انتصاب را تکذیب می کنیم. دکتر رضایی همواره عنوان کرده که اگر آقای هاشمی در صحنه انتخابات می ماند می توانست رقیب خوبی برایش باشد؛ چرا که در چارچوب اخلاق، می توانست تفاوت ها و انتقادات خود را به ایشان اعلام کند اما چون وی هم اکنون در صحنه رقابت ها حضور ندارد، نه به نفع ایشان و نه علیه ایشان اظهار نظری نکرده و نخواهم کرد.

3- در برخی محافل نقل کرده اند که دکتر رضایی کابینه خود را از همه مذاهب تشکیل می دهد در حالیکه وی همواره اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات، کابینه ام را از همه اقوام تشکیل خواهم داد.
 
در پایان از همه به خصوص اهالی رسانه ها می خواهیم که جهت اطلاع از مواضع و دیدگاههای دکتر محسن رضایی و اطلاع از صحت و سقم شنیده ها به منابع رسمی ( پایگاه اطلاع رسانی شخصی وی و خبرگزاری های رسمی و معتبر) مراجعه کنند. 
 
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
يوسف
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
3
33
خوب بود، نظر دوم باعث نگراني من شده بود که الحمدلله تکذيب شد.
مهدي
|
-
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
1
13
خيلي ها "جان"حرفهاي شما رانميفهمند آقاي دکتر.ومتاسفانه به خودشان زحمت مطالعه هم نميدهند که في المثل منظور جنابعالي از اداره کردن اقتصادي استانها به صورت"فدرالي" چيست.فقط ايرادميگيرند که: فدرالي خوب نيست!!!هرچي هم ميپرسيم خب برادرعزيز بگو ببينيم چرا خوب نيست؟اصلا اين که آقاي دکتررضائي گفته اند"فدرالي" يعني چي؟؟!! متاسفانه جوابي ندارند که بدهند.حقير احساس ميکنم خيلي خوب است اگر دريکي ازبرنامه هاي انتخاباتي که از سيما پخش خواهد شد به زبان ساده اين موضوع را براي مردم توضيح دهيد.باتشکر