نخستین برنامه تبلیغاتی تلویزیونی دکتر رضایی:
کد خبر: ۵۸۶|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
«برنامه بادوربین» محسن رضایی که از ساعت 20:00 امشب از شبکه اول سیما روی آنتن رفته است نخستین برنامه تبلیغاتی صدا و سیما برای کاندیداهای ریاست جمهوری پیش روست. این برنامه را می توانید به صورت بر خط از اینجا تماشا کنید.
فساد، رشوه و تبعیض از حد معمول خودش تجاوز کرده/مقاومت و ایستادگی منطقی در سیاست خارجی

سرانجام رالی انتخابات جمهوری در ایران به روزهای گرم و پر حرارت تبلیغات رسمی کشیده شد و نامزدها با برگزاری نشست‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی خود و برنامه‌هایشان را به معرض رای و نظر مردم و هودارانشان قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، با افزایش تعداد کاندیداها به هشت تن مسئولیت صدا و سیما به عنوان یکی از بزرگترین رسانه‌ها در ارائه کردن برنامه های کاندیداها بیش از پیش سنگین شد. خصوصا اینکه برگزاری برنامه پر طرفدار مناظره نامزدها به برنامه ای سنگین و پر مخاطره برای رسانه ملی بدل شده است.
با این حال جمعه گذشته بود که با حضور نمایندگان هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مراسم قرعه کشی برنامه های انتخاباتی برگزار شد و به این ترتیب مجموعه این برنامه ها با برنامه « برنامه با دوربین» دکتر محسن رضایی که از ساعت 20:00 امشب و از شبکه اول سیما پخش می شود کلید خورده است.

 

 

 

گزیده ای از صحبت های دکتر رضایی:

** فساد، رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خودش تجاوز کرده است؛ در تمام دنیا درصدی از فساد وجود دارد اما در ایران این مسائل تشدید شده استو در واقع این مسائل کارآمدی لازم را از اداره کشور گرفته است.
** مسئله دیگر، سقوط ارزش پول ملی است؛ پول ملی ما در حال سقوط است و می‌خواهند آن را ساقط کنند و اینها جزو نگرانی‌های ماست.
** با سیاه نمایی‌هایی که در کشور صورت می‌گیرد، مخالفم و با افرادی که مردم را خواب کرده و می‌گویند در کشور مشکلی نیست هم مخالفم.
** باید به جای سیاه‌نمایی و خواب کردن مردم باید واقع‌بینی داشته باشیم. البته باید فاصله بین سیاست و اقتصاد را برطرف کنیم.
** هیچ کس جرات حمله به ایران را ندارد اما حالا باید اقتصاد فرهنگ و آنچه که مربوط به تمدن یک کشور است را درست کنیم.
** بنده نه سیانمایی و نه خواب کردن ملت ایران را قبول ندارم.
** آن کسانی که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را تبدیل به چیز دیگری می‌کنند، بدانند که بنده این را هم قبول ندارم؛ بنده واقع‌بینی را انتخاب کرد‌ه‌ام.
** معتقدم اشکالاتی اساسی در اداره کشور وجود دارد که باید آن را حل کنیم.
** اولین مشکل این است که سفره دولت و مردم جداست؛ مسئله دوم این است که مردم باید به اداره کشور بازگردند.
** باید همه با هم باشیم و برای رضای خدا وحدت کلمه داشته باشیم؛ وقتی رهبری و قانون وجود دارند، باید همه با هم باشیم.
** در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه هم و غم ما این بود که سیاست‌ها را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجارت را تبیین کنیم؛ اگر به آن سیاست‌ها عمل می‌شد، بسیار جلوتر از الان می‌بودیم/ وظیفه خودم می‌دانم که خودم را در معرض انتخاب ملت ایران قرار دهم.
** اولین مسئله این است که دولت باید درست شود، اینکه تیمی بیاید و تیمی برود، مگر تاکنون کم دولت رفته و آمده است
** در هر سه دولت تورم و گرانی داشتیم؛ من هیچگاه در برخوردهای سیاسی از تخریب دیگران به عنوان پلکانی برای رسیدن به قدرت استفاده نکردم و الان هم نمیخواهم این کار را انجام بدهم. وضع موجود برآیند همه دولت‌ها و مجلس هاست
** باید در مسئله دولت، یک تغییر اساسی ایجاد کنیم. من اسم آن را نوسازی دولت گذاشته‌امف هم در ساختار دولت و هم در کارکرد و هم در رفتار و هم در مدیریت دولت باید تغییر ایجاد شود.
** ساختار دولت پادگانی است که همه اختیارات در تهران متمرکز شده است؛ شهرها و استان‌های کشور در بعد اقتصادی بی‌صاحب هستند؛ هرچند در ابعاد سیاسی و امنیت و انتخابات و ... صاحب دارند.
** مسئله بسیار مهم دیگر، مدیریت راهبردی کشور است. در یکی از دوره‌ها که خطر تحریم وجود نداشت، درهای نطنز را بستند و در شرایطی که کشور تهدید می‌شد، گفتند که کشور تهدید نمی‌شود. این چه تشخیصی در اداره کشور است؟
** دولت مرکزی باید مدیریت راهبردی داشته باشد و کارهای اجرایی باید به استان‌ها و مدیریت شهری واگذار شود. مسئله مهم دیگر، مسئله فرهنگ است. فرهنگ کشور باید متحول شود چرا که اگر متحول نشود نمی‌توانیم با هم زندگی کنیم.
** این شد زندگی کردن که مسئولان کشور نمی توانند با هم تعامل داشته باشند؟ وقتی دولتمردان نمی‌توانند با هم تعامل کنند، چه انتظاری باید داشت که وقتی دو نفر در خیابان تصادف می‌کنند دعوا نکنند؟
** باید اخلاق، ادب و مشورت پذیری و تحمل پذیری را به دولت برگردانیم؛ باید در کشاورزی کشور تحول ایجاد شود. به کشاورزان یارانه سبز می‌دهم.
** برای 5 میلیون خانوار، کسب و کارهایی تعریف کرده‌ام؛ دانشجویانی هم که تازه فارغ التحصیل شده‌اند، به آنها ابزار می‌دهیم که در خانه کارگاه داشته باشند
** بانکی به نام بانک مردم تاسیس می‌کنم که به مردم وام می‌دهد اما سود آن را دولت می‌پردازد؛ رسیدگی جدی به صنعت کشور و رقابتی کردن آن مهم است.
** اقتصاد ما یک ستون بیشتر ندارد؛ یک ساختمان 77 طبقه را فرض کنید که فقط یک ستون دارد، حالا یک آدم قلدر مثل آمریکا پیدا شود و تکان بدهد، می‌ریزد.
** ما از کشاورزی، صنعت و توریسم استفاده نمی‌کنیم؛ بنده 10 شهرک کشاورزی و 3 شهرک توریستی در کشور تاسیس می‌کنم؛ معدن ایران را از خام فروشی بیرون می‌آورم.
** آمریکا ما را تحریم شدید کرده و در حال وقت کشی است؛ قوی‌ترین دیپلمات‌های کشور را برای مذاکرات هسته‌ای درنظر می‌گیرم؛ استراتژی قیچی را پیش می‌گیرم. در سیاست خارجی به مقاومت و ایستادگی منطقی معتقدم.
** ما با یک دست ایستادگی و با یک دست دیگر پیشروی در سیاست خارجی موافقیم؛ کسانی که ایستادگی را منهای پیشروی فرهنگی و اقتصادی پیگیری می‌کنند، به جایی نمی‌رسند.
** ما نه به کوچه بن بست می رویم و نه به پرتگاه؛ آنقدر اهرم بزرگی در داخل داریم که می‌توانیم پیروز شویم.
** بنده، اتحادیه سران آسیای جنوب غربی را تاسیس می‌کنم.
** نمی‌دانم چه سری است که شروع تبلیغات و انتخابات با سوم خرداد و میلاد امام علی(ع) مصادف شده است. آزادسازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بوده و امسال هم سال حماسه سیاسی است.
** ما عملیات آزادسازی خرمشهر را با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) انجام دادیم. در این تقارن حکمتی است که باید به آینده امیدوار باشیم و با شوق و نشاط نسل جدید انقلاب را به صحنه بیاوریم تا مشکلات کشور را حل کنند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
مجتبي
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
5
23
خيلي جالب بود، خداوند گنجينه هاي بزرگي مانند شما را از اين ملت نگيرد، از خداوند موفقيت شما را در کار ها خواستارم.
طاهري
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
3
موفق باشي
نويد
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
3
15
درود بر دکتر، اينها درصد بسيار بالايي از مشکلات مردم بود که رييس جمهور آينده کشور بايد با برنامه هاي قابل اجرا اين مشکلات را حل کند ، الان وقت شعار نيست بلکه وقت برنامه و کار است
و اين جمله انشالله رييس جمهور آينده خيلي قشنگ وتاريخي بود:"اولين مسئله اين است که دولت بايد درست شود، اينکه تيمي بيايد و تيمي برود، مگر تاکنون کم دولت رفته و آمده است" انشالله اقاي رضايي بتواند اين برنامه رو عملي کرده و کشور کمک کند
اميرحسين
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
1
5
سلام. اگه ميشه لينک فيلم رو براي دانلود بزاريد. اينجا برق رفته بود من نتونستم ببينم
عيسي
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
5
دکتر رضايي مثل هميشه پايدار و استوار باشي
حمايتت مي کنيم
محمد جعفري
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
1
5
برنامه بادوربين امشب بسيار عالي ، محکم و شجاعانه بود من پسنديدم
said
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
1
9
برنامه خيلي خوبي بود. به اميد پيروزيه اقاي رضايي
جواد سليماني
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
14
لطفا فايل ويديويي برنامه با دوربين دکتر رو براي دانود هم قرار بديد...

بد شانسي يا هرچيز ديگه اي که اسمشو بزارين...چون امروز روز اول بود خيلي از مردم بخاطر عدم اگاهي برنامه رو نديدن!
مسعود
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
4
28
عالي بود عالي بود من و همسرم در پايان اين برنامه هر دو بغض کرده بوديم
دکترجان حرف دل ما رو زدي
آرزوي ما پيروزي شماست.
ميثم صفري
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
5
درود بر اسطوره ي اقتصاد و مديريت دکتر رضايي
انصافا" زماني که اين برنامه ها اجرا شود ايرانمان گلستان مي شود
لياقت مردم ايران چه از نظر اقتصادي ، سياسي، چه اجتماعي به هيچ وجه اين وضع موجود نيست.
همه با هم به دکتر رضايي راي مي دهيم تا ايرانمان را همراه با تدابير ارزشمند ايشان بسازيم.