دکتر رضایی در هرمزگان:
کد خبر: ۶۰۴|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
افتخار من به این است که دست‌هایم عشایری است. از اینگونه آدم‌ها خواهش می‌کنم که اگر می‌خواهند به شخص بنده توهین کنند، توهین کنند اما به اقوام ایرانی توهین نکنند/ بنا دارم نخستین دولت اخلاقی در ایران را تشکیل دهم که با هزینه بسیار کم در حوزه فرهنگی بیشترین دستاوردها را حاصل کند.
اگر می‌خواهند، به بنده توهین کنند،اما به اقوام ایرانی توهین نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از «تابناک»، محسن رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن برشمردن برخی از برنامه‌های دولتش در صورت پیروزی در انتخابات اظهارداشت: اشتغال از مهمترین دغدغه‌هاست و از جمله اموری است که بنده به خاطر تقویت آن در کشور به میدان آمده‌ام‌.وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایش ایجاد کسب و کارهای خانگی است، اضافه کرد: طی این طرح که 5 میلیون خانوار شاغل می‌شود راه‌اندازی بانک اشتغال خانوار با هدف ارائه آموزش‌ها و دیگر خدمات مد نظر است.

رضایی یادآور شد: می‌توان طی این طرح، وام‌های تولیدی بدون سود بانکی به مردم ارائه داد.وی افزود: همچنین مشاوره‌های کارآفرینی و راه‌اندازی کلینیک‌های کارآفرینی نیز مدنظر است.وی ادامه داد: اوولویت در این طرح با بانوان و سپس دانشجویان است.

کاندیدای ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه هرمزگان یکی از چند منطقه نمونه در چشم‌انداز 1404 ایران خواهد شد، افزود: پیش‌بینی‌ می‌شود تا آن زمان 5 منطقه نمونه در کشور داشته باشیم که هرمزگان یکی از آن مناطق است.وی افزود: مناطق نمونه از امتیازاتی همانند ویژه و آزاد برخوردار خواهند شد.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به تحریم نفتی ایران، می‌خواهیم با صادرات کالاهای دیگر، کسری بودجه را جبران کنیم و در این راستا یک میلیون بشکه نفت به فرآورده توجه داریم.

وی با بیان اینکه باید محاصره اقتصادی را بشکنیم افزود: حرکت به سمت توسعه کشاورزی می‌تواند بخشی از نیازهای عمومی کشور را بیش از پیش برطرف کند.

رضایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جایگاه گردشگری در برنامه اقتصادی وی چیست، افزود: منطقه جنوب ایران با توجه به اقلیم بسیار معتدل و همچنین قدمت تاریخی، ظرفیت‌های متعدد و کم‌نظیری را در جذب گردشگر دارد.وی ادامه داد: به عنوان نمونه وجود دریا و جزایر در استانی همانند هرمزگان در قابلیت‌های آن بیش از پیش افزوده است.

به گفته رضایی، در حال حاضر کشور در زیرساخت‌های گردشگری مشکل دارد که باید با کمک سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور این زیرساخت‌ها ایجاد شود.وی ادامه داد: در برنامه‌های اقتصادی دولت من پس از خارج سازی اقتصاد کشور از تک محصولی، گردشگری به عنوان یکی از 8 محور اصلی مورد توجه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بنا دارم نخستین دولت اخلاقی در ایران را تشکیل دهم که با هزینه بسیار کم در حوزه فرهنگی بیشترین دستاوردها را حاصل کند.

رضایی افزود: در صورت پیروزی در انتخابات، دولت و کابینه خود را فراگیر خواهم کرد و بی‌شک از هرمزگان نیز در کابینه یک نفر خواهم داشت.

رضایی در پاسخ به سوال دیگر افزود: باید مشکلاتی را که در رابطه ایران با کشورهای همسایه به وجود آمده است را حل کنیم و با برگزاری نشست با کشورهای مصر ، ترکیه و عربستان وضعیت موجود را تغییر دهیم.

رضایی یادآور شد: در صورت پیروزی نخستین نشست سران کشورهای منطقه را در ایران برگزار می‌کنم و به منازعات پایان می‌دهم.

به گفته این کاندیدای ریاست جمهوری منازعات موجود در منطقه جلوی مبادلات اقتصادی، فن‌آوری و دیگر ظرفیت‌های کشورهای منطقه را با همدیگر گرفته است.وی افزود: باید منطقه را با همکاری دست‌جمعی با سایر کشورها به پیش ببریم.رضایی همچنین یادآور شد: مذاکرات ایران با 1+5 به مذاکراتی فرسایشی تبدیل شده است که باید این رویه نیز تغییر کند.

رضایی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران پیرامون مطلب یکی از سایت‌های خبری، افزود: افتخار من به این است که دست‌هایم عشایری است.

وی افزود: از اینگونه آدم‌ها خواهش می‌کنم که اگر می‌خواهند به شخص بنده توهین کنند، توهین کنند اما به اقوام ایرانی توهین نکنند.

رضایی یادآور شد: ما باید دست همه اقشار از جمله عشایر غیور و روستاییان را بگیریم و تا ر‌‌فع محرومیت در تمام نقاط کشور بکوشیم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
فردوس اپرم
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
به اميد فرداي بهتر
وحيد
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
هميشه بايد کار رو به به کاردان سپرد.دکتر رضايي ما هميشه طرفدارت خواهيم موند
سارا
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
راي ما دکتر رضايي.هميشه پشتت ميمونيم
reza
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
واقعا متاسفم براي بعضي ها با اين طرز رفتار و کردارشون آقاي رضايي چنان فرد شايسته اي است که در 8سال دفاع مقدس توانست فرماندهي سپاه را به نحو احسن اداره کند شک نکنيد اگر دکتر در زمان صلاحيت را نداشت و خوب ظاهر نميشد با توجه به شرايط حساس آن زمان سريع برکنار ميشد.
انصاف نيست کم لطفي کنيم و کارهاي مهم دکتر رضايي را ناديده بگيريم کارهايي مانند ايجاد سه نيروي زميني هوايي و دريايي در سپاه که امروزه باعث رعب و وحشت در ميان دشمنان ايران شده است و يا تاسيس قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا که امروزه با شرايط تحريم با جديت در حال سازندگي کشور است. و يک جمله خطاب به آقايي که از دستان بزرگ آقاي رضايي گفته است:
اگر اين دست ها در زمان جنگ مانند چتري بالاي سر شما و امثال شما نبود حالا دست هاي کوچک اما بيگانه اي بالاي سرتان بود
محبي
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
دکتر رضايي افتخار طرفدارات به کارداني و دانش مربوط شما و همينطور دلسوزيه شما نسبت به ايرانه.ديگه هيچي مهم نيست
سجاد
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
فرشته نجات ايران = محسن رضايي
محمد صبوري
|
-
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
0
سلام بر زندگي
من نه ترکم ؛ نه لرم ،نه کرد،اما به تمام اقوام ايراني چه عشاير و چه غير عشاير بايد احترام بگذارم.
بي احترامي به اقوام مختلف نشانه ضعف و بي ادبي است.
فردوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
سلام‏ ‏دکتر‏ ‏خسته‏ ‏نباشی‏ ‏برادر‏ ‏