کد خبر: ۶۲۷|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
کاندیداها نباید برنامه‌های سایر رقبا را به نام خود ثبت کنند برنامه یارانه سبز ماه‌ها پیش از سوی بنده بیان شده است. ضمن اینکه نباید با عنوان اینکه تورم 100 روزه حل می‌شود مردم را سرکار گذاشت.
دکتر رضایی:کاندیداها برنامه‌ رقبا را به‌نام خود ثبت نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، محسن رضایی در مسجد جامع شهر خورموج گفت: دشتی که حقیقتا نگین فرهنگی جنوب است برای جنوب افتخاری محسوب می‌شود چون این شهرستان پرچمدار تدین، شهادت و فرهنگ است.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران افزود: دشتی علما و شهدای بزرگی چون شهید عاشوری، مهدوی و توسلی را پرورانده و رشادت رزمندگان این شهرستان را در جنگ به عینه دیدیم.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون آزمون‌های سختی گذرانده‌ایم و سربلند بیرون آمده‌ایم و الان آزمون اقتصادی در پیش داریم.

رضایی اضافه کرد: رمز یا اباالفضل را برای این انتخاب کردم که در کربلا امام حسین فرمانده نظامی بود و ابوالفضل فرمانده خیمه‌ها تا آب به خیمه‌ها برساند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته از 2 میلیون و 200 هزار بشکه در روز فقط یک‌میلیون بشکه توانستیم صادر کنیم و از آنجا که بانک مرکزی ما نیز تحریم است و مبادلات دلاری نمی‌توانیم انجام دهیم چند میلیارد دلار پول ما در مالزی قابل جابه‌جایی نیست.

وی گفت: باید با توسل به ابوالفضل از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم وهر چند تحریم‌ها اثر دارد اما همه مشکلات اقتصادی از تحریم‌ها نیست و بخشی از مشکلات مربوط به داخل و سوءمدیریت و منازعات و اختلافات سه قواست.

رضایی افزود: ساختمان اقتصادی ایران از زیربنا مشکل دارد واقتصاد ایران هم چون ساختمانی 77 طبقه است که بجای ده‌ها ستون فقط یک ستون به نام نفت دارد.

وی ادامه داد: گرانی و عدم اشتغال روی زندگی مردم اثرگذار است و گفتگوی هر شب خانواده‌ها گرانی و بیکاری فرزندانشان است و45 هزار تومان امروز برابر با 15 هزار تومان خرداد گذشته است.

رضایی یادآورشد: پول ما ارزش خود را از دست داده و جوانان تحصیل کرده از فرط سربار بودن شرمنده خانواده هایشان هستند.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان دشتی گفت: گوجه دشتی در فصل کشت 200 تومان به فروش می‌رسد در حالی که این محصول در تهران با قیمت پنج هزار تومان عرضه می‌شود.

رضایی اضافه کرد: اگر 50 درصد این قیمت به کشاورز دشتی برگردد زندگی او متحول می‌شود و چرا نباید صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در این شهرستان نباشد.

وی افزود: من یارانه سبز را اعلام کرده‌ام و هشت مورد یارانه مشخص کرده‌ام که به کسانی که کشت مکانیزه و دامداری صنعتی ایجاد می‌کنند و صنایع تبدیلی بیاورند یارانه سبز می‌دهیم.

رضایی تصریح کرد: در این منطقه پارس شمالی را فعال می‌کنیم ولی نه با تجربه عسلویه که بیشتر آلودگی را ایجاد کرده و پروژه‌ها نیز ناقص است.

وی ادامه داد: باید روحیه جهادی جدیدی به وجود بیاوریم که باعث نجات کشور می‌شود و برنامه‌های من حل مسئله گرانی،  بهبود وضعیت مردم و آرامش اخلاقی و دنیوی و معنوی مردم است.

رضایی گفت: من برای جهاد آمده‌ام نه برای ریاست و برای جهادی به نام جهاد اقتصادی وارد شده‌ام و دستم پر از برنامه است.

وی در ارتباط با این موضوع که قالیباف برنامه یارانه سبز را مطرح کرده گفت: کاندیداها نباید برنامه‌های سایر رقبا را به نام خود ثبت کنند برنامه یارانه سبز ماه‌ها پیش از سوی بنده بیان شده است.

رضایی همچنین گفت: همچنین نباید با وعده‌های مختلف از جمله اینکه تورم 100 روزه حل می‌شود مردم را سرکار گذاشت.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ميثم صفري حاجت آقايي
|
-
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
0
0
از ابتداي انقلاب تاکنون آزمون‌هاي سختي گذرانده‌ايم و سربلند بيرون آمده‌ايم و الان آزمون اقتصادي در پيش داريم.
(دکتر رضايي)