دکتر گیل آبادی:
کد خبر: ۶۴۷|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
معاون هنر، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی محسن رضایی با انتقاد از مناظره انتخاباتی روز جمعه در رسانه ملی گفت: طراحی مناظره‌ها مشکل داشت و در چنین مناظره‌‌هایی باید به گونه‌ای عمل شود که شان نامزدها حفظ شود.
مناظره باید شان نامزدها را حفظ کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، شهرام گیل آبادی معاون هنر، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص مناظره تلویزیونی روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: علی‌رغم تمام زحماتی که از باب طراحی، پذیرایی و سازماندهی کشیده شد، اما متاسفانه طراحی مناظره مشکل داشت. باید در طراحی چنین برنامه هایی، شان کاندیداها و مردم حفظ شود، بالاخره این آقایان می‌خواهند رئیس جمهور شوند و به همین جهت برنامه‌های مفصلی را در نظر گرفته‌اند که میخواهند آنها را برای مردم ایران تشریح کنند. پس باید فرصت مناسب در اختیارشان داده شود.


وی گفت: در مناظره باید تفاوت برنامه‌ها و نوع نگاه کاندیداها نسبت به معظلات و مشکلات مردم مشخص شود تا در نهایت مردم تشخیص دهند که به چه کسی رای دهند. از این رو رئیس جمهوری بعنوان مدیر استراتژیک نباید حرف های کلی، موردی و احساسی بزند و چنین ساختاری در مناظره ها نمی‌تواند این اهداف را محقق کند.


معاون هنر،تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه مشکل در طراحی مناظره‌ها بود، تاکیدکرد:  پیشنهاد ما آن است که در صداوسیما مناظره واقعی شکل بگیرد، یا اینکه هفت نفر از کارشناسان و نمایندگان کاندیداها در مقابل هر یک از کاندیداها قرار بگیرند و موضوعات را در حوزه های مختلف همچون اقتصاد شفاف مطرح کنند و نامزدها نیز به تمامی سوالات آنها پاسخ دهد.


گیل آبادی تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون مناظره های انتخاباتی باید برای مردم مفید باشد تا بتوانند انتخاب خود را انجام دهند. در غیر این صورت چنین برنامه هایی مفید نخواهد بود.
وی درباره اینکه آیا برای بیان نظرات محسن رضایی در خصوص مناظره‌های انتخاباتی به صداوسما دعوت شده‌اید؟ افزود:خیر، تا الان دعوتی صورت نگرفته است، منتظریم از ما دعوت شود تا بتوانیم نظرات خود را بیان کنیم و امیدواریم فرصتی فراهم شود تا مردم انتخاب صحیحی داشته باشند.
 

ارسال نظر