گیتی ساعتچی: رضایی فقط شعار نمی دهد
کد خبر: ۶۵۲|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
او تنها نامزد ریاست جمهوری است که حرف هایش به شعار خلاصه نمی شود، برای حرف هایی که می زند برنامه و هدف دارد و به راستی دلش برای هنرمندان می تپد. این ها را گیتی ساعتچی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که چهار دهه مشغول بازی در آثار مختلف بوده، درباره محسن رضایی می گوید و اضافه می کند: محسن رضایی درک و شناخت درستی از هنر و وضعیت هنرمندان دارد و دولت او بزرگترین حامی هنرمندان خواهد بود.
کمپین حمایت هنرمندان پیشکسوت از محسن رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، گیتی ساعتچی، که کمپین حمایت هنرمندان پیشکسوت از محسن رضایی را تشکیل داده است در گفتگو با پایگاه خبری ایران من سلام می گوید: هرکدام از کاندیاها می آیند و حرف هایشان را می گویند همه هم عنوان می کنند که از هنرندان حمایت خواهند کرد اما وقتی ما برنامه های نامزدها را بررسی کردیم متوجه شدیم محسن رضایی حرف هایش محدود به شعار و قول و نیست و برنامه مدونی را برای حمایت از هنر آماده کرده است. او بنا دخالت دولت در فرهنگ و هنر را قطع کرده و  آن را از جنبه نظارتی صرف به جنبه حمایتی  تبدیل کند.  ساعتچی اضافه می کند: رضایی همچنین برای هنرمندان و حل کردن وضعیت کار و معشیتی آنها ایده های مختلف دارد.
وی ادامه می دهد: به همین دلیل ما هنرمندان از محسن رضایی حمایت می کنیم. مطمئن هستم او می تواند وضعیت اقتصادی سینمای ایران را اصلاح کند. من چهار دهه است که در دنیای هنر حضور دارم و هنرمند تازه کار نیستم که بخواهم احساسی فکر کنم و حرف بزنم.
این هنرمند با اشاره به اینکه اوج سالهای بازیگری اش در دوران بعد از انقلاب بوده؟ توضیح می گوید: در این سالها شاهد بودیم وضعیت اقتصادی سینما و هنرمندان روز به روز بدتر می شود. به ویژه اینکه خانه سینما هم وضعیت مشخصی ندارد.  ما از محسن رضایی توقع داریم برنامه مشخصی درباره بازنشستگی هنرمندان داشته باشد. متاسفانه وضعیت معشیت هنرمندان پیشکسوت مناسب نیست.
او ادامه می دهد: خوشحالم آقای دکتر محسن رضایی می خواهد از هنرمندان حمایت کند و به دنبال راهکارهای مناسب برای آنها است. به همین دلیل با افتخار می گویم که از آقای دکتر حمایت خواهیم کرد. ما به دنبال گرفتن پول مفت از رئیس جمهور آینده نیستیم. ما کار ،  حمایت و احترام می خواهیم. تولید کار زمانی صورت می گیرد که وضعیت اقتصادی سینما و تلویزیون اصلاح شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا هنرمندان وضعیت شان درست شود.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسمعيل ورناصري
|
-
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
باعث بسي خوشحالي و افتخاربراي ماست که جنابعالي به بالاترين مقام اجراي کشور برسيد .