کد خبر: ۶۶۸|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
ستاد جوانان حامیان محسن رضایی با برگزاری همایش های خیابانی را کار خود را آغاز کرد.
همایش خیابانی جوانان حامی محسن رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از روابط عمومی این ستاد اعضای ستاد جوانان کشور در سطح محله ها با حضور در خیابان ها و توزیع پلاکاردها بروشورها و تراکت های تبلیغاتی فعالیت گسترده ای را در معرفی دیدگاه ها و برنامه های محسن رضایی به شهروندان و هموطنان در سراسر کشور آغاز کرده اند. همزمان با پایان برنامه ویژه خبری که با معرفی برنامه ها و دیدگاه های محسن رضایی همراه بود اولین حضور خیابانی اعضای ستاد جوانان در مقابل درب سازمان صدا و سیما و در استقبال از رضایی انجام گرفت.
همایش های خیابانی از ساعت هفت عصر در میادین بزرگ شهر آغاز شده و در نقاط مختلف شهر با حضور طرفداران این کاندیدا تا نیمه شب ادامه پیدا می کند. در این حضور خیابانی، اعضا با مردم به گفتگو می نشینند و درباره دیدگاه ها و برنامه های محسن رضایی با ایشان به تبادل نظر می پردازند.
برنامه دیگر این ستاد گسترده کردن همایش های خیابانی در 10 روز آخر پیش از انتخابات است. برنامه ریزی های اصلی در شب قبل انجام شده و از طریق شبکه منظمی که برای اطلاع رسانی داریم به اطلاع تمامی ستادهایمان در سراسر کشور می رسد. به این ترتیب حرکات و برنامه ها در این 10 روز در همه ستادها با هم هماهنگ بوده و در یک زمان و با یک برنامه مشخص برگزار خواهد شد.


 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
نصيري از کوهرنگ
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
0
0
حاجي اميدت بخدا باشه
چهار و هفت همه باهاتن
واقعا احسنت به اين هوش و درايت
طرحاتون فوق العاده هستن
از صميم قلب براتون آرزوي موفقيت دارم