محسن رضایی در جمع مردم ساری:
کد خبر: ۶۷۸|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جوانان گمنام را به قهرمانان ملی تبدیل می‌کنم، گفت:‌ به دست همین جوانان گمنام، تحریم‌ها را برمی‌داریم و بی‌کاری و گرانی را حل می‌کنیم.
تحریم‌ها و گرانی را با کمک جوانان حل می‌کنم/ امواج خروشان حمایت از رضایی به ساری رسید+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، به نقل از فارس محسن رضایی یکشنبه شب در جمع مردم ساری در مسجد شکوهی، اظهار داشت:‌ مردم مازندران در تاریخ ایران و انقلاب و اسلام سابقه خوبی به جای گذاشته‌اند. وی با بیان اینکه وقتی به مازندران می‌آمدم هواپیما دچار نقص فنی شد و به تهران برگشتم، ادامه داد: عده‌ای به من گفتند مصلحت نیست به مازندران بروی اما من پاسخ دادم که قلب من در مازندران است.

رضایی با اشاره به اینکه باید رابطه دولت با مردم را اصلاح کنیم، متذکر شد:‌ چراکه معتقدم مردم‌سالاری جاده یک طرفه نیست بلکه جاده‌ای دوطرفه است و وقتی مردم انتخاب می‌کنند دولتمردان هم باید پاسخگو باشند و به قول و شعار خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز زمان عمل رسیده است، تصریح کرد: ‌به صحنه آمدم تا به مردم کمک کنم.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به جمعیت حاضر، یادآور شد: خودتان را برای پیروزی بزرگ آماده کنید.

وی با بیان اینکه دیروز مردم این خطه در لشکر 25 کربلا حماسه آفریدند و بن‌بست جنگ را در عملیات فاو، باز کردند، افزود: شما فاتحان فاو هستید.

رضایی گفت: امروز هم مسیر ملت ما، نیاز به یک بن‌بست شکن دارد.

وی با اشاره به اینکه گرانی‌، بی‌کاری، کاهش ارزش پول ملی و وضعیت کشاورزی را شاهد هستیم، اظهار داشت: آمدیم راه ملت ایران را باز کنیم.

رضایی با بیان اینکه تمام زمین‌های حاصلخیز، نفت، گاز، طلا و ... را از من بگیرید اما جوانان ایران را به من بدهید، تصریح کرد: با همین جوانان ایران، کویرهای کشور را تبدیل به بهشت می‌کنم.

وی ادامه داد: در ایران هیچ چیزی کم نداریم که نتوانیم گرانی و بی‌کاری را رفع کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه جوانان گمنام را به قهرمانان ملی تبدیل می‌کنم، گفت:‌ به دست همین جوانان گمنام، تحریم‌ها را برمی‌داریم و بی‌کاری و گرانی را حل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیامدم که صندلی دیگران را پر کنم، افزود: با دست شما جوانان، یک بار دیگر، آرامش و لبخند را به لبان زنان و مردان ایرانی برمی‌گردانم.

رضایی با اشاره به اینکه در کشاورزی، یارانه سبز را دنبال می کنم، گفت:‌ کشاورزی سنتی ما باید پیشرفته شود اما مردم بدون کمک دولت نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه‌ها را ادامه می‌دهم، تصریح کرد:‌ عده‌ای از ادامه پرداخت یارانه ترسیدند.

رضایی با اشاره به اینکه فوتبال مازندران برای من مهم است، یادآور شد: مازندران در کشتی افتخارآفرین است و می‌تواند در فوتبال هم افتخارآفرین باشد و کاری می‌کنم فوتبال مازندران به لیگ برتر راه یابد.

وی با خاطرنشان کردن این نکته که اقتصاد، هنر، فرهنگ و سینما امروز اقتصاد ندارد، گفت: برای اقتصادی کردن همه اینها برنامه‌ریزی کردیم.

 

 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
غلامرضا گودرزي
|
-
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
1
0
سلام دکتر باتمام توان همچون گذشته حمايت مکنيم اميدوارم سکان دار شماشويد