طرح گفتگوی آزاد:
کد خبر: ۶۹۵|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
گردهمایی هواداران جوان محسن رضایی در چهارراه ولیعصر توجه رهگذران بسیاری را به خود جلب کرد. این گردهمایی که به دعوت ستاد دانشجویان کشور، ستاد انتخاباتی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برگزار شده بود از جمله فعالیت‌های این ستاد برای معرفی برنامه‌ها و دیدگاه‌های این کاندیدا است.
دانشجویان فیروزه ای در چهار راه ولیعصر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، حاضران در این گردهمایی که اغلب دانشجو و جوانان علاقمندی بودند که با در دست داشتن پوسترهای رضایی بروشورهایی را که شامل بخش‌هایی از دیدگاه‌ها و برنامه‌های او بود در اختیار رهگذران این چهار راه شلوغ در مرکز شهر قرار می‌دادند.
در بخش‌هایی از این بروشور که با شعار «راه امید» مزین شده بود درخصوص تسهیلات مالی که در دولت آینده می‌تواند بسیار از مشکلات مربوط به بیکاری جوانان و به ویژه تحصیل‌کرده‌ها را  حل کند. پرداخت‌های وام‌هایی که به شرط انجام کارهای تحقیقی و کشف و اختراع در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و یا آسان‌تر کردن شرایط پرداخت هزینه تحصیلات به دانشگاه‌هایی که از دانشجویانشان شهریه دریافت می‌کنند.
در این گردهمایی که با شعارهایی در حمایت از محس رضایی همراه بود آنچه بیشتر از همه مورد توجه بود کنجکاوی شهروندانی بود که درباره برنامه‌ها و راهکارهای عملی رضایی برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی سوالاتی را مطرح می‌کردند در این دوره از انتخابات دیگر از تبلیغات در سطح شهر و با انبوهی از پوسترها و بروشورها و عکس‌های تبلیغاتی کاندیداها خبر چندانی نیست. شاید بتوان دلیل این مساله را بی‌برنامگی اغلب کاندیداها و سپس اعلام طرح‌های شتابزده و اغلب شفاهی در مصاحبه ها و برنامه‌های زنده تبلیغاتی صدا و سیما دانست. آنچه رضایی را از سایر کاندیداها متمایز می‌کند وجود هزاران هزار کلمه برنامه مدون و عملی ست که هدف نهایی آن نجات اقتصاد کشور و یا به قول ایشان ایجاد یک انقلاب اقتصادی است.
گردهمایی‌های ستاد دانشجویان کشور که از چند شب پیش آغاز شده است عصرها از ساعت 19 در میادین اصلی شهر و همچنین ستاد‌های انتخاباتی محسن رضایی در سطح محلات و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. علاقمندان و هوادارن محسن رضایی می‌توانند با مراجعه به ستادهای مناطق محل زندگی خود نسبت به دریافت کارت عضویت رسمی این ستاد اقدام کنند.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجيد
|
-
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
0
با سلام
لطفا پاسخ سوالاتمون که در چند سري از دکتر رضايي پرسيده شده است را پاسخ دهيد
بنده به شخصه انتظاري زيادي از دکتر رضايي به عنوان مردمي بودنشون دارم
لطفا پاسخ دهيد