"> "> "> "> "> "> "> حمایت جمعیت "حامیان دولت عشق" از دکتر رضایی
کد خبر: ۷۰۹|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
همزمان با سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب، جمعیت مردمی "حامیان دولت عشق" با 114 هزارنیروی فعال، با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از محسن رضایی اعلام موجودیت کرد.
حمایت جمعیت "حامیان دولت عشق" از دکتر رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایسنا،‌ متن بیانیه اعلام موجودیت این جمعیت به شرح ذیل است:


در تاریخ پرافتخار ملت ایران روزهای سرنوشت‌سازی همچون ایام حماسه دفاع مقدس وجود دارد که عزت و عظمت ملی در آن، به نمایش درآمده است. این افتخار زمانی نصیب ملت ایران گردید که بیداری و هوشیاری هرچه تمام مردم در صحنه اتفاق افتاد، لذا هر زمان این امر رخ داد، نامی جاویدان در تاریخ برای نسل‌های آینده به یادگار مانده است.


24خرداد نیز از جمله روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ حماسی ملت مسلمان ایران است و رأی هر ایرانی به مثابه تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب و شهیدانی است که برگ‌های زرین افتخار را در تقویم استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی ایران با خون خود نگاشته‌اند.


بدون شک ملت بزرگ ایران اعم از شهرنشین، روستایی، پیر و جوان، عشایر غیور و دلاور و اقشار مختلف ملت ایران، با هر عقیده و یا وابستگی به هر جناح و حزب، در سایه‌سار رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی، بار دیگر ایفاگر نقش حماسه‌ساز در حماسه سیاسی کشور خواهند بود.


اکنون که ملت ایران در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار گرفته است، همزمان با رحت جانگداز رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) جمعیت مردمی «حامیان دولت عشق» در حمایت از کاندیدای اصلح، دلسوز، برنامه‌محور، جوانگرا، شایسته‌سالار، پایبند به اصول، متخصص و اخلاق‌گرا یعنی محسن رضایی، اعلام موجودیت می‌کند.


جمعیت حامیان دولت عشق افتخار دارد با همکاری بیش از 114هزارنفر از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان، نخبگان و جوانان سراسر کشور، در حمایت از فردی به پا خیزد که در راستای اعتلای کشور، اخلاق‌مداری را منش خود و جوانگرایی را روش خود قرار داده است. شخصی که در راه نظام و انقلاب همواره ثابت‌قدم بوده و در دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کرده است. شخصی که درد اقتصادی کشور را درک کرده و از تخصص لازم برای حل مشکلات اقتصادی برخوردار است و مهمتر از همه شخصی که حضرت امام خمینی(ره) در مورد وی فرمودند: «جناب محسن رضایی مورد تایید و اعتماد اینجانب است».


آنچه بیش از هر چیز زمینه‌ساز ایجاد جمعیت «حامیان دولت عشق» گردید، نه تنها حمایت از نامزد اصلح، بلکه ضرورت به کارگیری عقلانیت در انتخاب اصلح است. این جمعیت پس از بررسی‌های لازم، با در نظرگرفتن کلیه جوانب و با توجه کامل به ویژگی‌های نامزد اصلح از منظر مقام معظم رهبری، به این انتخاب دست زد و در یک کلام «عقلانیت» را محور تصمیم‌گیری قرار داد، چرا که این جمعیت معتقد است احساسات و سطحی‌نگری در انتخابات رئیس‌جمهور نتیجه‌ای جز شرایط فعلی کشور که ناشی از سوء مدیریت و البته تحریم‌های ظالمانه است، نخواهد داشت.


هم‌اکنون با توجه به تاکید مقام عظمای ولایت بر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و دوری از شعارزدگی و توجه به واقعیت‌ها، مطمئنا انتخاب نامزدی که ویژگی‌های مدنظر رهبری را در خود داشته باشد، به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی کمک خواهد کرد لذا از ملت عزیز ایران و جوانان غیور کشور که به گفته محسن رضایی «فرشتگان نجات ملت ایران هستند» عاجزانه می خواهیم با در نظر گرفتن صلاح کشور و باتوجه به معیارهای نامزداصلح، علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات به فردی رای دهند که جامعیت ویژگی‌های اصلح در او بروز یافته باشد.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مهدي(ملکان)
|
-
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
0
زنده باد سردار سرافراز ميدانهاي پاک بازي پاينده باد محسن رضايي انشاله بيستو پنجم خرداد سرمزار رفيقان درخاک خفته سردار جشن خواهيم گرفت تا شهداببيند ک بااخره مملکت به فرزند پاکش رسيد
يک خبرنگار
|
-
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
13


آقا محسن خيلي راي داره من خودم خبرنگارم خيلي از شهرا رو مي رم
اين فقط حربه ي سايرينه که مي گن آقا محسن راي شون کمه
اين طوري مي گن که ماها کلا وارد مقايسه از نظر برنامه با ساير کانديداها نشويم
يا ابالفضل
سيدرضاموسوي
|
-
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
5
به اميد خدا وبه ياري مردم کشور اقا محسن نفراول اين انتخابات ميشود.واميدوارم اين فرزندجپهه هاي نبرد فرزندجنگ باراي بالا درکشور ريس جمهورمملکت ايران شود.چون اقامحسن به تمام مردم ايران حق دارد ودردفاع از ايران اسلامي در جنگ تا پاي جان ايستادگي کردواجازه نداد که خاک ايران به دست دشمن بيفتد.مردم عزيز کشورايران اين فرزند کشاورز است ودرد مردم را ميداند.اميدوارم که پيروز شود.باتشکر يکي از حاميان دکتراقا محسن رضايي .سيدرضا موسوي