با صدور بیانیه ای اعلام کردند:
کد خبر: ۷۶۶|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
جامعه هنری استان مازندران در حمایت از دکتر محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را طی بیانه ای اعلام کردند...
حمایت جامعه هنری استان مازندران از رضایی

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد: 


 
به نام خدا
اطلاعیه انتخابات ریاست جمهوری 


 
در طول تاریخ همیشه دو طیف مخاطب هنر و هنرمند بوده اند: حکومت و مردم.
 
هنرمند حکومت را با نگاه منقدانه و جبهه ی اعتراض و مردم را از منظر حمایت و همراهی مورد خطاب قرار می دهد. با در نظر گرفتن چنین رویکردی که در ذات هنر و هنرمند است ما جامعه هنری استان مازندران با صدایی رسا، و نگاهی منتقدانه به وضعیت کنونی و از منظر درخواست و مطالبه از حکومت با دقت نظر در حقوق حقه ی مردم ایران عزیز و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دولت کارآمد در نظام اسلامی و ایجاد حماسه سیاسی و به پشتوانه ی آن تحول اقتصادی و فرهنگیِ کشور؛ مصمم و شفاف، حمایت تام و تمام خود را از دکتر محسن رضایی به عنوان فردی دلسوزِ مردم و نظام، و مطیع و حامی رهبری، نیز پیشروترین کاندیدای ریاست جمهوری که دارای برنامه های مدوّن، مشخص و نظام مند اقتصادی سیاسی و فرهنگی است و دیدگاهی فراجناهی و به دور از جنجال ها و کشمکش های سیاسی دارد، اعلام می کنیم و تصدیق و تأکید می کنیم که شرکت در انتخابات از دو جنبه دارای اهمیت است:
1ـ تعیین سرنوشت کشور با رأی و نظر مردم.
2ـ راه اندازی یک نهضت و انقلاب عظیم مردمی و البته قانون مند در تغییر سرنوشت و تعیین دولت دلخواه که ابعاد الهی و مردمی دارد.
از این رو علاوه بر این که بر خودمان فرض می دانیم تا در این انقلابِ قانونمند برای تغییر وضعیت اقتصادی و سیاسی کنونی، ایجاد نشاطِ فرهنگی و سیاسی، تحول اقتصادی در سفره ی مردم ، وانمایی چهره ی زیبای ایران و ایرانی در جهان، و مهم تر از همه پیگیری و اجرایی کردن دغدغه های رهبری که همان اصل دغدغه های نظام و مردم است، شرکت کنیم و همه ی آحاد جامعه را نیز به این امر تشویق و ترغیب نماییم، از مردم شریف، فهیم، تمدن ساز و با فرهنگ ایران می خواهیم تا برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کرده و به فردی با ویژگی های ممتاز و عاری از سیاست زدگی و به دور از کشمکش های جناهی چون دکتر محسن رضایی بیاندیشند. 
 
جامعه هنری استان مازندران
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
راحله قهرماني پور
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
6
با سلام
از برنامه هاي هوشمندانه و دلسوزانه شما بسيار راضي و خرسندم. اميدوارم مردم فهيم و باشعور کشورمان با انتخاب شما، صفات مذکور را بار ديگر به رخ جهانيان کشند و شما نيز با برنامه ها و رسيدگي به مشکلات جوانان گامهاي بلندي براي سرافرازي ميهن عزيزمان داشته باشيد.
با تشکر و احترام فراوان
راحله قهرماني پور
دانشجوي ترم آخر کارشناسي ارشد کتابداري دانشگاه خوارزمي تهران
شهرستان خوي
روستاي سراب
راضيه
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
4
درود بر هنرمندان خوشنام مازندران با شما موافقم با انتخاب صحيحتون
محسن
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
2
راي من رضايي
علي
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
فقط اقا محسن