کد خبر: ۷۹۳|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
محسن رضایی گفت: بیرون کردن فقر و گرانی از کشور اهمیتش کمتر از بیرون کردن دشمن از خاک کشور در دوران دفاع مقدس نیست.
دکتر رضایی: حرف من؛ حق مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از ایسنا، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه "در شأن مردم ایران نیست که با وجود داشتن منابع عظیم ثروت در ابتدایی‌ترین مسائل نیازمند کمک باشند"، گفت: می‌خواهم حق مردم را به خودشان بدهم.

وی در ادامه اظهار کرد: کار بزرگی در پیش داریم اما امیدواریم که با تکیه به توان ملت و بهره‌برداری درست از منابع آینده روشنی را خلق کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "حرف من، حق مردم است"، گفت: با تمام قدرت با رانت‌خواران و مفسدان مبارزه می‌کنم و دست آنها را از حق ملت کوتاه خواهم کرد.

رضایی با بیان اینکه "بیکاری جوانان مهمترین مشکل امروز کشور است"، تاکید کرد: نمی‌توان دید عزت جوانان ایران از بین می‌رود و احساس بی‌تفاوتی کرد.

وی همچنین با انتقاد از تورم و گرانی در کشور گفت: حقوق‌ها ثابت است، اما تورم هر روز افزایش می‌یابد و در این شرایط قدرت خرید مردم هر روز کاهش می‌یابد. 20 سال است اقتصاد کشور را مطالعه می‌کنم. امروز برای دفع خطری دیگر و خدمت به نظام و مردم وارد عرصه انتخابات شده ام و خود را سرباز مقام معظم رهبری و ملت ایران می دانم.

رضایی همچنین با انتقاد از منازعات سیاسی بین دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا اظهار کرد: این دعواها دردی از ملت دوا نمی‌کند. سالهاست این منازعات سیاسی در کشور وجود دارد و هزینه آن را ملت پرداخته است. امروز روز پایان دادن یه این منازعات است و باید توانمان را برای حل مشکلات کشور از جمله بیکاری و گرانی بگذاریم، نه اینکه صرف این منازعات کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمریکایی‌ها بخاطر وجود این منازعات سیاسی در کشور ما جشن گرفته‌اند. با این روند دیگر به دشمن احتیاج نداریم و همین جنگ های داخلی کافی است. من در دولتم از همه گروه ها استفاده می‌کنم. کاری به اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن افراد ندارم و از هر فردی که نظام و رهبری را قبول داشته و کارآمدی لازم را نیز داشته باشد استفاده خواهم کرد. امروز برای رفع مشکلات به بسیج همه امکانات نیاز داریم و همه ظرفیت ها را باید به صحنه بیاوریم.

وی با بیان اینکه "با هیچ فردی مشکل ندارم"، گفت: طی این 15 سال خیلی‌ها به من انتقاد می کردند که چرا اینقدر ساکتی؟ این سکوت برای این بوده که در صورت تشکیل دولت بتوانم از همه ظرفیت ها استفاده کنم. طی این سالها خیلی اهانت ها شنیدم اما پاسخی ندادم. در مناظره های اخیر هم توهین‌هایی شد که مثل سال 1388 خونسردی خود را حفظ کردم. در این سالها دوستی خود را به همه حفظ کرده ام تا بتوانم از ظرفیت همه افراد برای رفع مشکلات کشور استفاده کنم.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: تفاوت من با دیگر کاندیداها این است که تابلوی مردم را بلند کرده‌ام و حرف مردم را می‌زنم. ما می‌خواهیم کاری کنیم که ملت ایران در سعادت باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید بر لزوم تقویت ارزش پول ملی تاکید کرد: باید جلوی تضعیف هر روزه ارزش پول ملی را بگیریم.

رضایی همچنین در نظر گرفتن هدیه ازدواج 23 میلیون تومانی ازدواج برای جوانان را از برنامه‌هایش عنوان کرد و گفت: این مبلغ باید خرید جهزیه و لوازم خانگی ایرانی است و با این کار هم مشکل جوانان حل می شود و هم کارخانجات تولیدی کشور فعال می شوند.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش با بیان اینکه "کرمانشاه سرزمین پهلوانان بی‌ادعاست"، گفت: کرمانشاه دین خود را به اسلام و ایران ادا کرده و اکنون نوبت دولت است که دین خود را به مردم این سرزمین ادا کند و مشکلاتشان را مرتفع نماید.

رضایی با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، تصریح کرد: توسعه تجارت و رونق بازارچه های مرزی را در این استان دنبال می کنم. در ضمن به کشاورزانی که کشاورزی خود را مکانیزه کنند یارانه خواهیم داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان، به مشکل گرد و غبار در یازده استان کشور اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها چهار میلیارد دلار به ما بدهکارند که اگر قرار باشد با آنها مذاکره کنیم این پول را از آنها گرفته و صرف مهار گرد و غبار خواهیم کرد.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشيد رحيمي-ياسوج
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
رضايي رضايي دوست داريم خدايي