کد خبر: ۸۰۹|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
استقبال غیر منتظره و بیرون از برنامه مردم کامیاران به اندازه‌ای بود که محسن رضایی با تأخیری حدود دو ساعته به سنندج رسید. شهرهای ایران به تدریج کاندیدای نهایی خود را برگزیده‌اند، به گونه‌ای که محسن رضایی به عنوان گزینه اول نظر‌سنجی‌ها مطرح شده است.
استقبال غیر منتظره کامیارانی ها رضایی را با تاخیر به سنندج رساند

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: از همه اقوام ایرانی از جمله فرهیختگان کرد در کابینه و هیأت دولت حضور خواهند داشت.

محسن رضایی‌ یکشنبه شب در سالن آزادی سنندج و در جمع هوادارانش، شعار خود را متفاوت از دیگر کاندیداها بیان کرد و قول داد، اصول 15 و 19 قانون اساسی را که در راستای حقوق قومیت‌ها و زبان آنهاست، کامل اجرایی کند.

وی زبان و ادبیات کردی را در ‌تاریخ ایران، یکی از کارآمدترین امور تأثیرگذار بر این کشور دانست و افزود: ما در دولت خود اهانت به خودمان را شاید تحمل کنیم؛ اما اجازه اهانت به هیچ قومی را نمی‌دهیم.

رضایی هدف خود از اعلام کاندیداتوری در اسفند سال گذشته در کردستان را به دو دلیل برشمرد و گفت: خواستم بگویم من هم از زاگرس هستم و ایران تنها تهران نیست.

وی با بیان اینکه نباید همه توجهات به سمت مرکز باشد، افزود: با این کار جدیت خود را برای رفع محرومیت نشان دادم.

وی در ادامه از برنامه خود برای تخصیص یارانه سبز به بخش‌های صنعت کشاورزی و دامداری سخن گفت و قول داد، به جوانانی که ازدواج می‌کنند کوپن بیست میلیون تومانی بدهد.

رضایی با ابراز تأسف از این که با وجود این همه جوان با استعداد، این میزان بیکاری در کشور هست، اظهار کرد: با کمک شما، فقر، بیکاری و گرانی را از کشور بیرون می‌کنیم.
 


 

 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهديه
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
5
38
شما رو به ابالفضل يه کاري بکنين ، ................. تو روخدا يه کاري بکنين . من ميترسم افرادي بيان سر کار که لياقت اين پست رو ندارن . مردم تو رو خدا بياين براي دکتر رضايي تا جايي که ميتونيم تبليغ بکنيم .
عطا
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
2
http://rezaeekurd.rozblog.com/
حاميان كورد دكتر رضايي
اكثر مردم سنندج به دكتر رضايي راي ميدهند وهمه از پيروزي ايشان مي گويند
خلخالي- شهر آببر-طارم-زنجان
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
4
دورود بر رضايي من به شما راي خواهم داد انشاءالله پيروز خواهيد شد
حضرت ابولفضل ياريتان خواهد کرد