دکتر رضایی در جمع بی نظیر مردم تهران
کد خبر: ۸۱۸|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه ما نه به دنبال سیاه‌نمایی بلکه به دنبال سیاه‌زدایی هستیم گفت: ما ارزش پول ملی را ثابت خواهیم کرد.
دکتر رضایی: به دنبال سیاه‌زدایی هستیم نه سیاه نمایی

به گزارش خبرگزاری فارس محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی ورزشگاه شیرودی با بیان اینکه جوانان، دختران و پسران ایران اسلامی باید خود را برای فتح‌المبین‌ها و پیروزی‌های شگفت‌انگیز آینده ملت ایران آماده کنند اظهار داشت: ما به کمک شما به دهان مفسدین و استکبار بیرونی می‌زنیم و فقر، گرانی و بیکاری را از کشور دور می‌ریزیم.

رضایی با تاکید بر اینکه ما مرد میدان‌های سخت و سرزمین‌های پرافتخار ایران اسلامی هستیم که آمده‌ایم با کمک ملت ایران و رهبر عزیزمان پیروزی‌های شگفت‌انگیز دیگری را خلق کنیم افزود: عده‌‌ای می‌گویند که ایران دیر یا زود تسلیم می‌شود و گفته‌اند که ما صبر می‌کنیم تا ببینیم چند سال آینده سرنوشت ایران چه می‌شود اما باید بدانند که ملت ایران با قدرت از موانع اقتصادی و فرهنگی عبور کرده و کشوری پیشرفته و تمدن اسلامی را به وجود خواهد آورد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: ما بیکاری و فقر و گرانی را از سر راه جوانان غیرتمند ایران اسلامی کنار می‌زنیم و کسانی که به دنبال شکست ایران هستند کور خوانده‌اند چرا که ایران اهل شکست نیست بلکه اهل تعقل و ایجاد پیروزی‌های بزرگ است.

وی خاطر نشان کرد: ما برای اقتصاد، سیاست خارجی و داخلی برنامه داریم و با اعتماد شما اطمینان را به سیاست اقتصاد و رابطه دولت و مردم بر می‌گردانیم. و اجازه نخواهیم داد کسی به ملت ایران، اقوام ایرانی و مراجع تقلید اهانت کند.

رضایی با تاکید بر اینکه ما به وضع موجود اعتراض داریم اما نه از نوع سیاه‌نمایی بلکه به دنبال سیاه‌زدایی گفت: ما خواب کردن ملت ایران را نیز ظلم می‌دانیم و آمده‌ایم که وضعیت ایران را سروسامان داده، اشتغال را برای جوانان ایجاد کرده بانوان را درآمد‌زا و ارزش پول ملی را ثابت کنیم.

رضایی در ادامه با بیان اینکه در دولت ما هزار تومانی تضعیف نخواهد شد و اعتبار خود را پیدا می‌کند، افزود: ما بر روی ارزش‌های انقلاب یعنی استقلال، آزادی، ولایت فقیه، مردم‌سالاری دینی و عدالت ایستاده‌ایم و خود را پایبند آن می‌دانیم و برای منافع شخصی تفصیل به رأی نمی‌کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: ارزش‌های انقلاب در دفاع مقدس سرزمین‌های ما را آزاد کرد و اکنون نیز باید کیفیت زندگی ملت ایران را بالا ببرد. از این رو ما در این مسیر دو کار اساسی انجام می‌دهیم؛ هرکس باید سرجای خود قرار گیرد و نیروهای توانمند و جوان و تحصیل‌کرده نباید در حاشیه باشند.

وی تأکید کرد: اگر حق مردم، حق کار، اشتغال، و حق فرهنگ را به مردم بدهیم زندگی آنها درست خواهد شد و من با تمام توان از حق مردم و جوانان، بانوان، بازنشستگان، کشاورزان و کارگران و همه اقشار دفاع می‌کنم و به دنبال نشاط و آرامش در زندگی مردم هستم.

رضایی با بیان اینکه من در مقابل بدخواهان، رانت‌خواران و طلبکاران سیاسی خواهم ایستاد، گفت: اولین تفاوت ما با سایر جریان‌ها این است که اهل خدمت بدون منت هستیم و خود را بدهکار مردم می‌دانیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خود را شرمنده خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: در تمام عمرم حتی یک صفحه نیز در رابطه با خاطراتم از جنگ و انقلاب ننوشتم، چرا که ما بدهکار مردمیم.

وی با اشاره به عدم توازن در کشور و رشد بسیار زیاد در برخی مسائل و عقب‌ماندگی در مسئله اقتصاد یادآور شد: ما دیروز برای دفاع از سرزمین‌هایمان از لوله‌های تفنگ حماسه آفریدیم و امروز حماسه از نوک قلم، اندیشه تدبیر بیرون می‌آید.

رضایی مسئله سوم را عدم ایجاد هزینه بر روی دوش مردم عنوان کرد و افزود:‌ کشمکش‌های سیاسی باید پایان یابد و این از سر محافظه‌کاری نیست چرا که ما باید بر سر بیکاری دعوا کنیم نه از جناح و خودمان.

«می‌گویند رضایی اهل دعوا نیست؛ چه کسی چنین چیزی گفته ما بر سر بیکاری و گرانی دعوای مفصلی خواهیم داشت و در مقابل توهین به ملت ایران می‌ایستیم»

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تأکید بر اینکه ما بر سر پیمانی که با امام، شهدا و رهبر انقلاب بسته‌ایم هستیم،‌افزود: عده‌ای می‌خواهند ملت ایران را در گذشته نگه دارند و برخی می‌خواهند آینده ملت را از گذشته جدا کنند در حالیکه باید به سمت آینده با توجه به گذشته رفت.

وی با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا باید خواب تسلیم شدن ایران را ببینند و ما با کمک جوانان به دهان اسرائیل می‌زنیم، افزود: ما به اسرائیل ثابت می‌کنیم که جوانان امروز همان همت‌ها، متوسلیان‌ها و باکری‌ها هستند و آنچنان خلق حماسه سیاسی می‌کنند که شما مأیوس شوید.

رضایی گفت: بنده از شما برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد کمک می‌طلبم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به برنامه 14 بندی خود تصریح کرد: هیچ قشری نیست که من برایش برنامه تنظیم نکرده باشم و این برنامه یک بسیج عمومی است و حتی برای معلولان کشور نیز کار تولید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بنده تعداد زندانیان و مراجعان به دادگستری را به شدت کاهش خواهم داد، خطاب به حامیانش گفت: از توانایی‌های خود در زمینه‌های مختلف، همچون اختراع، نوآوری و مسائلی همچون یارانه سبز و مرحله دوم یارانه‌ها بنویسید و پیشنهادات خود را به من بدهید تا آنها را به کار گیریم و از شما اقیانوس بزرگی در جهان درست کنیم.

رضایی در پایان با بیان اینکه کابینه‌ای از همه اقوام ایرانی درست خواهم کرد.تأکید کرد: ما جلوی قانون‌شکنی را می‌گیریم تا انشالله روی دوم سکه مردم‌سالاری هم شکل بگیرد.

به گزارش فارس،‌ در این همایش گروهی از ورزشکاران، هنرمندان و برخی افراد سیاسی از جمله روح‌الامینی عضو جبهه ایستادگی، داوود دانش‌جعفری وزیر اسبق اقتصاد، شاملو رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجمع، علی‌احمدی رئیس کمیسیون مشترک مجمع، دستغیب و حقیقت‌پور نمایندگان مجلس، حمید سیفی قهرمان کشتی و عباس جدیدی کشتی‌گیر نیز در همایش محسن رضایی حضور داشتند.
 

گزارش تصویری زیر قسمت هایی از این شور و حرارت مردم را در کنار محسن رضایی نشان می دهد.

 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
كتايون
|
-
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
5
4
سلام سردار . گرچه به دلايلي به شما راي نخواهم داد ولي از صميم قلبم براي شما آرزوي موفقيت دارم. تا امروز هرگز فكر نمكردم كه شما چنين شخصيت مردمي و قابل احترامي باشيد. حقيقتا بهتون احترام ميذارم و آرزوي موفقيت در عرصه زندگي براتون دارم.