دکتر رضایی:
کد خبر: ۹۷|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۱
دبیر مجمع تشخیص‌مصلحت نظام گفت: سیستم‌های موشکی و پدافند ضدهوایی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت خوبی قرار دارد.
سیستم‌های موشکی و پدافند ضدهوایی کشور در وضعیت خوبی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن رضایی در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت حسن تهرانی‌مقدم و یارانش در جمع خبرنگاران گفت: امروز در بعد سیاسی، دفاعی و امنیتی از اهداف سند چشم‌انداز توسعه عقب نیستیم.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به دولتمردان گفت: امیدوارم دولتمردان در حوزه اقتصاد، معیشت و زندگی مردم عقب‌ماندگی‌ها و عدم توازن‌ها را برطرف کنند.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به این جمله بسنده کرد که هنوز زود است.

فرمانده اسبق سپاه با اشاره به توانایی‌های دفاعی کشور گفت: امروز هواپیماها و پرنده‌های بدون سرنشین ایران، توان پرواز در مسافت‌های 100ها کیلومتری را دارا هستند، همچنین قادرند که تحقیقات خوبی برای دفاع از کیان کشور انجام دهند. سیستم‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران از زمان جنگ تا کنون در حال پیشرفت و توسعه است و هر روز یک ابتکار جدید و سیستم جدید توسط نیروهای مسلح و دانشمندان ایرانی خلق می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص نقض حریم هوایی ایران توسط پهپاد‌های آمریکایی گفت: توضیحات فرماندهان کشور در این خصوص کافی است و بنده در این باره تابع نظرات آنها هستم.

رضایی همچنین با اشاره به سابقه و توانایی‌ها و اخلاق شهیدتهرانی مقدم گفت: شهید حسن تهرانی مقدم از فرماندهان موثر دفاع مقدس بود. ایشان از ابتدای جوانی زندگی‌اش را وقف جمهوری اسلامی ایران کرد و تا آخرین لحظه بدون کوچکترین تردیدی در مسیر انقلاب و شهدا باقی ماند.

وی افزود: شهید تهرانی‌مقدم فردی دلسوز، مبتکر، انعطاف پذیر و خلاق بود. ادب و اخلاق را از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا فرا گرفت و در زندگی اجتماعی و فردی‌اش به کار بست. وی جزو کم‌نظیرترین فرماندهان دفاع مقدس بود.
 

ارسال نظر