دکتر رضایی در کرمانشاه:
کد خبر: ۱۸۹|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور من در عرصه های مختلف بنا به تکلیف دینی و شرعی بوده و اگر غیر از این بود هرگز در این عرصه های حاضر نمی شدم.
حضورم در عرصه‌ها بنا به تکلیف شرعی بوده است+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شب سه شنبه در جشن پیامبر اکرم(ص) که در محل زورخانه حیدریه کرمانشاه برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و همچنین فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: حضور من در عرصه های مختلف بنا به تکلیف دینی و شرعی بوده و اگر غیر از این بود هرگز در این عرصه های حاضر نمی شدم.

 

وی افزود: با وجود اینکه کشور ما در جهان اسلام الگو قرارگرفته است در زمینه های فرهنگی واقتصادی نیاز به جهش اساسی دارد.

رضایی با اشاره به  حملات اخیر اسرائیل به غزه و متوقف شدن آن گفت: همین اسرائیل با تمام قدرت نظامی خود با دو موشک فجر ایران متوقف شد و این نشانه پیشرفت ما در فناوری نظامی است اما کشور ما درگیر مشکلاتی چون کمبود مرغ و برنج است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما از مدیریت کشور انتظار دارد که در زیر سایه مقام معظم رهبری کوشا بوده و در رفع این مشکلات قدم بردارد.

رضایی افزود: کرمانشاه می تواند یک قطب فرهنگی مهم در غرب کشور، استان سلیمانیه در عراق و حتی جنوب ترکیه باشد.

 

وی گفت: استان کرمانشاه پتانسیل های زیادی دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان از تمام مردم  کرمانشاه به خاطر استقبال بی نظیر و مهمان نوازی  از وی تشکر و قدرانی کرد و خطاب به برخی از رزمندگان زمان جنگ که به توصیف و تعریف از وی پرداختند، گفت: حضور من در جبهه ها تنها سعادتی بود که در کنار این رزمندگان جان بر کف باشم و امیدوارم همچنان این عشق در بین برادران ایرانی به وطن پایدار بماند.

 

لازم به ذکراست این مراسم با اجرای مرشد و سنت زورخانه آغاز و ورزشکاران به اجرای ورزش باستانی پرداختند.

ارسال نظر