به یاد می آورم زمانی که ایشان معاون عملیات نیروی هوایی بودند…
بنده که به همراه لشگری از نیروهای زمینی در تنگه ای توسط تانک های عراقی محاصره شده بودیم، با عباس تماس گرفتم و وضعیت را اطلاع دادم و خاطر نشان کردم که منطقه به شدت دچار مه گرفتگی شده و پرواز خطرناک است.
با توجه به خاطرناک بودن پرواز در مه شدید و ریسک شدید جانی؛ ایشان حاضر نشدند که هیچ کدام از خلبانان اِسکرمبل (خلبانان آماده به پرواز در کوتاه ترین زمان ممکن) پرواز کنند و خودشان شخصا به منطقه آمدند تا اگر خطری بود نصیب خودشان شود نه دیگران؛ و همه ی تانک های عراقی را منهدم کردند و رفتند…
روز شهادتشان؛ ایشان به همراه خلبان نادری در یک فروند تایگر اف-5 نیروی هوایی ایران هنگامی که از یک عملیات ایذایی بر می گشتند، به مقام رفیع شهادت رسید…
وی یکی از بهترین خلبانان نیروی هوایی و از مبتکر ترین اعضای این نیرو بوده است؛ ایشان یکی از کسانی بودند که سوخت گیری هوایی جنگنده ی تامکت اف-14 را تست کردند و توانستند طرح پیچیده ی سوخت گیری هوایی تامکت و پشتیبانی 24 ساعته از مرزهای هوایی ایران را راه اندازی کنند…
محسن رضایی
١٥مرداد 1394
اما جناب رضایی مدتهاست برای پیدا کردن یک کار ساده تلاش می کنم اما بی فایدست چون افراد بی لیاقت بهتر از ما جذب می شوند.