کد خبر: ۲۴۲۵|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
الگوسازی اقتصادی با اولویت اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم از راهبردهای اقتصادی بسیج در این مقطع زمانی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی بزرگ بسیجیان هرمزگان در بندرعباس گفت: راهبرد امروز بسیج، اقتدار و اقتصاد است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سرلشکر پاسدار محسن رضایی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان هرمزگان در بندرعباس افزود: اقتدار در دفاع از مرزهای کشور و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از نیروی انسانی آموزش‌دیده مؤمن و معتقد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روزآمدی تجهیزات و امکانات از راهبردهای دفاعی بسیج است.
وی گفت: الگوسازی اقتصادی با اولویت اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم از راهبردهای اقتصادی بسیج در این مقطع زمانی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بسیج با کوله باری از تجربه 8 سال دفاع مقدس و حضور موفق در جبهه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی حضوری پررنگ و توانمند در کشور، منطقه و جهان دارد.
سردار سرلشکر محسن رضایی، بسیج را ذخیره الهی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این نیروی برآمده از متن مردم امروز نقش مهمی در جلوگیری از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صبحگاه گردهمایی بسیجیان هرمزگان در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی بندرعباس افزود: پیش از انقلاب اسلامی کشور ما بدون نیروی مردمی کارآمد و اثرگذار در تصمیم‌گیری‌های داخلی و خارجی بود، اما پس از انقلاب و با تدبیر بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیج شکل گرفت تا حضوری کارآمد، توانمند و علمی و عملی در برطرف کردن نیازهای کشور داشته باشد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع بسیجیان هرمزگانی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، کشورهای اروپایی و آمریکا همواره در آرامش زیسته اند و هیچ جنگی در این کشورها رخ نداده است، اما 70سال است که در خاورمیانه کشمکش و جنگ برپاست.
سردار سرلشکر محسن رضایی افزود: نفع استکبار در برافروختن جنگ در کشورهای مسلمان، آرام نگه داشتن اروپا و آمریکا و عقب نگه داشتن کشورهای مسلمان است.
وی به رژیم اشغالگر قدس شریف اشاره کرد و گفت: نگهداشتن این رژیم ضد بشری از پیامدهای سیاست‌های جنگ‌طلبانه و سلطه‌جویانه کشورهای اروپایی و آمریکا است.
وی با محکوم کردن هر نوع عملیات تروریستی در هرکجای جهان و با هر بهانه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران همان اندازه اقدامات تروریستی فرانسه را محکوم می‌کند که کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع غزه و یمن را محکوم می‌کند.
هزاران نفر از بسیجیان هرمزگانی به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل این نهاد مقدس امروز و در آخرین روز از هفته بسیج گرد هم آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و امام شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

کلید واژه های مطلب: بسیج ، بسیجیان هرمزگان ، هفته بسیج
ارسال نظر