ناگفته‌های دکتر رضایی از دوران جنگ در ایلام:
کد خبر: ۲۵۱|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد جامع ایلام گفت: ایلام سرزمین مقاومت و استقامت و پایداری است، مردم ایلام قبل از آنکه ارتش و سپاه به مرز برسد و از مرز دفاع کند، از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
ایلام بدون سلاح از مرزها دفاع کرد/آسمان ایلام در اختیار هواپیماهای عراقی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس،  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ایلام به خاطر پیچ جغرافیایی که از لحاظ دفاع هوایی داشت دفاع از ایلام را سخت کرده بود.

وی ادامه داد: بر این اساس عملا آسمان استان ایلام در اختیار هواپیماهای عراقی بود و ایلام را بارها بمباران کردند.

این مسئول اضافه کرد: مردم ایلام روزها در شیارهای اطراف شهر و در دره‌های اطراف به طور موقت سکنی گزیده بودند.

رضایی تصریح کرد: مردم ایلام شب‌های سختی را در دره‌ها و کوه‌های اطراف ایلام در دوران دفاع مقدس سپری کرده‌اند.

*مردم ایلام قبل از ارتش و سپاه از کیان اسلامی دفاع کردند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایلام سرزمین مقاومت و استقامت و پایداری است، مردم ایلام قبل از آنکه ارتش و سپاه به مرز برسد و از مرز دفاع کند، از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: میمک را چه کسانی آزاد کرد، قبل از اینکه ارتش و سپاه به میمک برسند و آن را آزاد کنند شیرمردانی از این منطقه با استفاده از توان رزمی خود نه با سلاح‌های دولتی از این مرز و بوم دفاع کردند.

این مسئول اضافه کرد: ایلام سرزمین بزرگ فاتحان ایران اسلامی است، تاریخ ایلام در قبل از جنگ نیز بسیار درخشان است.

رضایی تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب نیز با همکاری آیت‌الله حیدری ایلامی فعالیت‌هایی انجام شد.

*ایلام نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی نیز داشته است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایلام نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی نیز داشته است.

وی ادامه داد: ایلام یکی از سرزمین‌های تمدن‌ساز ایران اسلامی بوده، ایلامی‌هایی که تمدن بزرگ ایران کهن را ساختند در این منطقه و به پایتختی ایلام آن تمدن بزرگ را ساختند.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از شهدای ملی کشور متعلق به استان ایلام است، شهیدان حمزه و جعفر چناری، شهید مرتضی ساده میری، شهید علی غیوری، شهید غلامرضا ملاحی، شهید یادگار امیدی، شهید علی بسطامی و .... از جمله فداکاران لشکر امیرالمومنین (ع) هستند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمد..
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
0
5
مدافع حريم ولايت. فاتح سپاه اسلام در دوران حماسه واقتدار. جناب سر دار دكتر حاج محسن رضايي(دام عزه)با عرض سلام و ارادت. بدون ترديد جاي جاي ايران. از رشادت هاي حضرتعالي ميشنويم.ان زماني كه عده اي معلوم نبود در كدام خواب ناز بود ند. انهايي كه زندان نرفته انقلابي شده اند. و جنگ نرفته راوي دفاع مقدس شده اند. استاد گرامي بدانيد. يك اتحاد قوي شكل گرفته براي حمايت از انجناب. وما همچنان منتظر حضور مباركتان در كر بلاي وطن. خوزستان قهرمان هستيم. عرب .لر و... براي استقبال باشكوه از سردارشان ا اماده ميشوند.انتخاب شما در انتخابات رياست جمهوري. جامعه را براي اقتصادي پويا اميد وار ميكند. خدا حافظ شما باشد. فر زند سلحشور عشاير.
شروين زرسازکار
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
0
0
سلام مرد مومن
سلام حاجي
سلام شير مرد دفاع مقدس
من متولد 56 هستم و توفيق شرکت در دوران دفاع مقدس رو ندارم ولي حالا با 35 سال سن و کارمند بانک بودن نظرات و عقايد اقصادي شما رو خيلي قبول دارم و ايمان قلبي دارم که دلتون واسه اين مملکت مي تپه و آرزوتون سربلندي ايرانه وگرنه اگه عشق قدرت و رياست بود که همين الانم در جايگاه مناسبي در نظام قرار دارين. از خدا ميخوام که به حق آقا امام زمان عج الله ديگه ايندفعه دل مردم و عقيده و راي مردم در انتخابات 92 به سمت شما باشه و اسير مناظرات و همهمه الکي پيش از انتخابات نشن و به شما راي بدن.
من بازم مث دوره پيش به شما راي ميدم و به اين راي خودمم افتخار ميکنم. يا علي مدد