کد خبر: ۴۹۵۸|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در جمع اردوی راهیان نور دانشجویان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی ضمن خوشامد به دانشجویان گفت: داستان دفاع مقدس، قصه ای سرشار از اقتدار و مظلومیت و یک جنگ کاملا ناعادلانه بود.

 

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن امکانات و آموزش‌های فراوان کشورهای قدرتمند جهان به ارتش بعثی افزود: این در حالی بود که به جز یکی دو کشور آن هم بصورت بسیار محدود، هیچ کشوری کمکی به ایران نمی‌کرد.

 

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی در جنگ را نه تجهیزات و تکنولوژی، بلکه انسان‌های بزرگی همچون باکری‌ها و خرازی‌ها رقم زدند، خطاب به جوانان و دانشجویان حاضر گفت: قصه زندگی این فرماندهان بزرگ را حتما بخوانید تا متوجه شوید چگونه به این درجات متعالی رسیدند.

 

محسن رضایی ادامه داد: موضوع مهم در دفاع مقدس، ترکیب توکل و تعقل با يکديگر بود.

ایمان الهی و کار برای خدا، در کنار تخصص و حرفه‌گرایی بود و اینکه فرماندهان مدام به روز می‌شدند و تخصص و تعقل توامان با ایمان و توکل نتایج شگفت انگیزی را رقم می‌زد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عظمت دفاع مقدس هنوز بیان و حق مطلب هنوز ادا نشده است گفت: هنوز بسیاری از وجوه جنگ پنهان مانده است و جا دارد که بسیار بیش از آنچه تاکنون بوده ابعاد مختلف جنگ تبیین شود.

 

رضایی خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر گفت: اکنون که به این سرزمین مقدس و سرشار از معرفت و معنویت پا نهاده‌اید، بدانید که شهدا هرگز به دنبال خودنمایی، تک‌روی و کار نمایشی نبودند و امروز پیشرفت و تعالی کشور در گرو تاسی از همین منش و روش است.

کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، راهیان نور ، خوزستان
ارسال نظر